Ik en me zus waren dus bij me mama daarstraks maar het was een kort weekend (van vrijdag tot zaterdag) en me zus wou dan een vriendinn laten slapen bij me vader (we wonen bij papa) , mijn zus belt dus maar ff voor dat te vragen en ze belt en mijn vader was dus heel slecht gezint enz... dus het mocht niet maar hij gaf geen reden en hij legde op.Mijn zus belt terug , pakt hij de telefoon gewoon niet op...
Komt mijn moeder en haar k*tvriend thuis , ik en mijn zus hadden zelf gekookt en alles goed opgeruimt , alles mooi in de afwasmachine.De vriend van mijn moeder wou koken maar de pannen waren op omdat ik en mijn zus die gebruikt hadden.HIj deed al slecht gezint omdat we die gebruikt hadden (we moeten toch eten???) en dat ie ze zelf moest afwassen (1 pan maar) en de pan was er te vuil ingezet ja dan gaat de afwasmachine klieren als er te vuil in is...en zegt hij vetzakken maar ik stond achter hem.En ik zei , ik en Stéphanie (zo heet mijn zus) doen zo ons best om alles netjes te houden we hebben zelfs gestofzuigt en dan noem jij ons vetzakken , sorry hoor.En mijn moeder zegt van ja dat kan je wel op een andere manier zeggen (tegen der vriend).En ik en mijn zus stonden al op de gang want we gingen door naar papa (mama brengt ons) en roept hij ja die snotneuzen moeten niet denken dat ze zich alles kunnen permiteren.
Mijn zus begint te huilen , ze is al heel depressief de laatste tijd, veel ruzie met vader , is naar een nieuwe school die dan heel moeilijk is maar ze wil er blijven gaan.Ze is heel veel vermagert voel zich heel misselijk.En moet ze nu vitamienen nemen en ja ze begon dus te huilen daarvoor en ze wou helemaal niet naar mijn vader... .Dan zijn we toch naar mijn vader gegaan en mijn zus nog altijd aan het huilen en vraagt dan van ja mag ik bij mama blijven slapen.Mijn vader kon der niet tegen dat ze begon te huilen hij begon zelf helemaal aggresief te doen , zeggen dat mama dat aangestookt had en al die sh*t.Ik ben dan maar naar mijn kamer gegaan want ik kon dat echt niet aanzien.Papa begon te zeggen ja als je naar je moeder gaat dan kom je hier nooit meer binnen , dan is je keuze gemaakt , dan bel ik de politie... .Ok uiteindelijk is mijn zus door gegaan met toestemming van vader.Ik wist ook niet wat te doen , papa deed niets tegen mij...
En ik heb bijna ook nooit ruzie met mijn vader.Mijn zus is 16 en ze denkt dat ze op die leeftijd alles zelf kan beslissen... .Mijn vader doet dan ook wel soms lastig tegen haar ik mag bvb morgen naar een vriendin en mijn zus mag dan geen vriendin laten slapen , hij heeft dan ook een gespleten persoonlijkheid , de ene keer is hij dan heel goed gezint en de andere keer is hij echt heel slecht gezint (hij is btw tweeling van sterrenbeeld

Heb ik nu de juist keuze gemaakt ?Ik woon al van mijn 5 jaar bij mijn vader en ga in de weekends naar mijn moeder.Moest ik dan mee met mijn zus gaan?Mijn zus komt morgen wel weer terug hoor... maar de situatie morgen hier gaat echt weer heel erg zijn.Wat zouden jullie eigenlijk doen ?Ik hou evenveel van mijn moeder als mijn vader , met mijn moeder maak ik nooit ruzie en met vader heel veel , t ligt echt wel aan hem en mijn zus kan er niet meer tegen maar ik pobeer het me gewoon niet aan te trekken.
Doei