Nu heeft mijn verzorgshet een tijdje stilgestaan, en nu loopt ze weer goed en wil ik weer beginnen maar ik begin me nu toch af te vragen of ik dan ook niet te zwaar wordt.
Zij hijgt nooit en is heel erg lief en braaf met rijden, maar misschien doet ze dat gewoon omdat ze gehoorzaam wil zijn......
Ik weeg ong. 53 kilo en de shet is ruim 1 meter.....
Ik rij er nooit veel op, meestal maar een kwartiertje/20 minuten maar ik wil haar geen pijn doen,.
Dat meisje van 7 durft nog niet op haar te rijden en ze is ontzettend dik dus wil haar toch op een of andere manier wat meer op conditie brengen.
Denken jullie dat ik beter ook kan stoppen met rijden op haar of hebben jullie andere adviezen zeg het dan maar effe

vind ie prachtig 
maar ja het zal wel goed komen, zelf heb ik er ook even op gereden, ze ging niet hijgen ofzo ze doet niks waardoor ik denk dat ik te zwaar ben maar als je al die reacties hoort langs de weg als je erop rijd dan denk ik er altijd toch wel over na dati k misschien wel echt te zwaar ben, maar goed morge fotos van mij op de shet, misschien dat jullie daar wat van kunnen afleiden!