Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suzanne schreef:Ik sprak van de week iemand uit mijn nieuwe regio. Een ding is duidelijk: ik zit nu in de geen-hoedje-voor-het-Z regio.
Zelf kom ik uit een NBVR regio en reed ik in het M dus wel met hoedje. Ik heb sinds Almelo geen wedstrijden gereden, maar wil ik ooit nog wat doen zal ik toch eens een wedstrijd in de buurt moeten gaan opzoeken: 2 wedstrijden in een jaar zet geen zoden aan de dijk.
Maar nou zeiden zij dus dat je hier echt niet met een hoedje moet gaan rijden, dat de jury je dan arrogant vindt en het je punten kan kosten!
Ik ben geen kuddedier, maar nou denk ik dat ik toch maar mijn cap ga afstoffen en de eerst volgende keer dat lelijke ding opzet in een proef. Soms heb ik zoooooo'n heimwee.....
Citaat:ik vind het er persoonlijk raar uitzien als iemand daar rond butst met een hoedje, een hoedje verbind je met een mooi beeld en niet met een aardappelzak.....
Lielle schreef:lekker met cap starten, ik zit ook in zo'n regio en het wordt inderdaad als arrogantie gezien. Misschien niet terecht, maar hier moest je het eerst verdienen en die houding is er nog steeds. (ik start ook met cap, ga pas in het Z (ooit) weer een hoedje opzetten.