Aangezien het vorige DVT nogal uit z'n klauwen begint te groeien gaan we hier vrolijk verder Vorige DVT staat hier:[KH] Doorvraag topic?Wie gaat er vrolijk verder met deel 2?
Wij natuurlijk! Tnx Bart! Ik vind het HEEEEEEL erg lief van je dat je ons ons pleziertje niet afneemt... Toppie!Wordt ie hier nou sneller van?
Ik denk het wel Ik vind het een goed idee (kwam toch van Chica, of niet? ) Waarom slaap jij slecht Berdientje?
IKKE!Zonder Bart gee Bokt...Wie zou ook in grote problemen komen, als Bart er de stekker uit zou trekken? *aaah, nachtmerrie!*
Tuurlijk zijn wij Bartven Top van hem om ons een nieuw topic te geven.Bovenbeste Bart dus Vreemd ik weet nu even geen vraag. Stellen jullie eentje voor mij?
Jah ikke! Thanks Bart dat je ons het DVT niet afpakt(ondanks de 1352 pagina's )Wennen he,pagina 1....??
Hmmm...vooruit dan maar Greetje *nu moet ik natuurlijk wel een vraag weten*Wie *denkt even na* is ook weer blij dat het weer bijna weekend is?
Ja hoor, en dan ga ik de honden uitlatenIs jouw dierenarts ook zo duur?(Ben vandaag naar Roosendaal geweest om de honden te laten enten, scheelde 50 euro met mijn eigen da )
Ik niet, mijn dag was opzich wel goed Billy; ben je naar Dierenhospitaal Visdonk geweest? Wie had er vandaag ook een saaaaaaie dag?
Ik heb geen baaldag. Sinds de minivakantie ook niet echt gehad. (alleen baalnachten...)Wie heeft er ook een nieuwe winterjas gekocht?
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!! eindelijk weer 2 daagjes vrij af.. morgen lekker shoppen in a'dam.. YEAAAHHH I weekend.. hahaIemand tips voor mij? Je bent tot over je oren verliefd... maar je ouders verbieden je met diegene om te gaan? Hellllppp...
slowmotion, gewoon doen ze kunnen je toch niet dag en nacht in de gaten houden?iemand anders nog tips?
Nee, weet eigenlijk zo geen tips waar je iets aan hebt.Hoelang zullen we er over doen om even ver te komen als in het 1ste deel?
Minder lang dan deel 1, omdat we elkaar toen nog niet kenden, en we toen nog niet zo heel erg vreselijk verslaafd warenwie denkt dat het langer of even lang duurt>?
Pfoe, eens even kijken. Met de vorige DVT zijn we op 11-02-02 16:47 begonnen!! dus ongeveer 7/8 maandjes!Wie zal de eerste zijn op de 100ste blz?
Tjee Dees, geen idee, we zijn net bij de eerste pagina Maar THANX Bart, ook van mij , dat het DVT mag blijven bestaan!Wiens hond zet ook zijn poten in de waterbak om af te koelen
Dat zien we dan wel weer!Als je nu iets terug wil lezen in het eerste deel kan je dus lekker in de mesthoop gaan lopen roeren Wie vind dat ook wel eens leuk?
Het DVR staat niet op de mesthoop hoor, maar gewoon op het kippenhokGaat er iemand binnenkort al die pagina's nalezen?