Ikke was super zenuwactig, en daar werd Tos ook een beetje druk van!

Ze kwamen ons om half 10 ophalen, dus ik was al vroeg op om beentjes en staart te wassen, manen uit te pluizen enzovoort...
Meneer liep zoals gewoonlijk zo de trailer op, vond het wel gezellig zo, met een andere pony erbij (die was niet zo van Tos gedient... aaah }> )
Daar aangekomen, hem op stal gezet.
Nou, die stal heeft veel te verduren gehad met Tos erin...
hem wat hooi gegeven en op het blaadje van P.c. De Cowboys zijn naam geschreven en toen zijn we rond gaan lopen.
Kür van Nimber Kim met Lodewijk gezien en Assie Astrid gezien...
en toen we na een uurtje terug kwamen en Tos gebandegeerd moest worden was er wel veel interesse voor hem.
Verschillende handelaren hadden al mensen van onze club om informatie gevraad, dus meteen stonden er wat mannnen vanalles te vragen "hoe oud" welke papieren...
*nee, niet te koop!*
weer op stal...
Hem instaan vlechten, en toen kwamen ze mij filmen!

Nou, toen kwamen er nog een hele tijd echt mensen voorbij gelopen, mij aanstarend:"wie is dat? dat ze gefilmd wordt?" erg grappig, maar toch ook wel een beetje voor L*L!

en rond 1 uur moesten we bij de black-beauty-show vlaggen dragen

daarna meteen opzadelen en losrijden, *buitenzorg esther ontdekt!* en toen werd ik minder zenuwachtig, en Tos liep super relaxed!
Hij was super braaf en van de 14 was meer als de helft aan het flippen en gek doen, eentje begon te trappen enzo.... en Tos liep lekker nagevelijk!

De proef ging ook wel lekker en we hebben het overleefd! *sjonge, wel veel publiek!*
Daarna lekker uitgestapt, afgezadeld, weer op stal gezet en hij werd door iedereen ff geaait.
*hij had toch wel veel bekijks, tussen al die donkere paardjes!*
daarna nog ff rondgelopen,
met Esther staan praten en daarna alles in de auto gefrot...
en toen Tos geladen (nouja, eers de andere pony, maar die had geen zin om met Tos op de trailer te moeten... en de hebben we er dus in moeten helpen!)
Tos stond er weer in notime op (die vind dat wel leuk) en toen konden we aansluiten in de fille naar huis.
was een leuke dag, en Tos was gewoon super braaf

En Groom/mascotte/mentaal ondersteunende , Marleen, Hartstikke bedankt!

Foto's op ITP!