Zie ook [FA] 'van de Berken' (NRPS) - wie kent ze?
Mijn ouders en zusje zijn er een jaar of drie geleden al eens geweest, toen kon ik helaas niet mee. Afgelopen zomer was ik een keer in de buurt en ben toen spontaan langsgegaan, maar toen was er niemand thuis. En nu ben ik morgen weer in de buurt, dus net de stoute schoenen aangetrokken en gebeld.
Kreeg mevrouw Bunt aan de telefoon en die begon meteen enthousiast te vertellen. Ameretto kon ze zich nog goed herinneren. Ze hebben nog een halfbroertje en een halfzusje van hem staan, verder is één halfbroertje overleden aan koliek, een ander halfbroertje is verkocht als westernpaard en hun schoondochter rijdt ook nog een halfzusje. Zij is er waarschijnlijk morgen ook, zou leuk zijn want dan kan ik haar nog even zien rijden. Helaas is zijn mama Dieuwke een paar jaar geleden verkocht, het werd hen toch een beetje te veel met al die paarden.
Hartstikke leuk, ik heb er heel veel zin in! Ik heb beloofd om wat foto's mee te nemen en zij zouden het boek opzoeken waarin alle fokgegevens staan, dus ik ben benieuwd!

En nu baal ik toch wel heel erg dat ik geen digitale camera heb, alleen maar een ouderwets toestel met een filmpje...