Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pinky_girl schreef:ben zo blij dat Pinky er echt niets om geeft...

Citaat:90% van de automobilisten houdt geen rekening met paarden.
Ik vind dat 3vo daar wel is een campagne voor mag gaan houden.
Gaan we een handtekeningenaktie houden?!?
Ik kan daar zo kwaad om worden
uit angst was mijn paard op de grond uitgegleden
Om in het bos te komen moet ik een weg oversteken waar ze echt keihard rijden terwijl het een ruiteroversteekplaats is... mag ik misschien een stoplicht krijgen daar, wij hebben toch ook rechten:? ze rijden zowat het puntje van Omar zijn staart eraf
Nee maar dan wel lekker gaan bbq-en op het ruiterpad enzo en nog kwaad worden als er een paard langs wil
Zelf rij ik ook auto en ik hou ervan om flink door te rijden maar ik breng anderen niet in gevaar en hou me (meestal) netjes aan de regels en hou rekening met een ander.... maar je hebt er van die mensen bij.... echt ASO

. Werkt stukken beter dan de middelvinger omhoog!
straks geeft ze een schop en dan heb ik het weer gedaan...of ze gaan keihard blaffen waardoor er eerst 1 schrikt dan de 2e en dan de derde zooo zwaar irri je kan toch je beest terug roepen!
Een keer heb ik tegelijkertijd iemand verrot gescholden die het zo nodig vond om op zijn scootertje langs mij en een groen (lees: angstige) entertje. Hij keek wel om
Maar deed niks, ja een keer erna nam hij wel gas terug, of je hebt van die mensen die wel gas terug nemen en vervolgens vlak achter je in een keer het gas lostrekken!!!! Zoals jullie al begrijpen zien ze menigmaal mijn (reeds zeer)kromme linkermiddelvinger

Ik erger me er ook vreselijk aan, maar probeer het meestal maar naast me neer te leggen. Ik kan die eikels
toch niet veranderen. Ik hoop alleen maar dat ze zichzelf een keer tegen een boom parkeren
en hobbel daarna vrolijk verder
. Ik ga niet mijn ritje daardoor laten verpesten