Ik heb foto's en info over een heleboel hengsten..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:50

parouscha schreef:
jeetje mina wat een gezeur!
ze bedoelt et toch goed!

ik bedoel ik ben altijd op zoek naar hengstenplaatjes en veel meer mensen dus toevallig zit hier wel een paar plaatjes van hengsten opa's enz het is altijdleuk als je dit krijgt te zien!

uitzoeken!!!

dus niet zo raar praten zeG!


Ja, maar we bedolen gewoon dat je eigenlijk niet al die foto's mag stelen van hengstenhouder ed. iig kan er niet een slotje komen?

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 19:07

er zit 9 van de 10 keer ook een copywright op.... ok ik downlaod ook foto's van hengsten maar dan voor mijn eigen site van de hengsten die wij gebruikt hebben en met toestemming van de hengstenhouder.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 19:39

Nathalie schreef:
Nee ze vraagt er ook info en foto's van Vanda's!!!!


haha grappig nathalie wat lees ik hier dan , (nee ze vraagt er ook info en foto's van vanda's) dat heb jij gezegd, lees maar een eind naar boven, lekker boeien.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 19:41

bedankt parouscha , zo denk k er dus ook over e nog wel meer mensen want ze vragen nog steeds in een pb 'tje om foto's dus en what's the problem>!!!! en den e nou ech niet dan dat er mensen van site's van hengstenhouders kopieren?? dat weten ze toch ook niet ofwel?
en er zijn genoeg hengstendatabases waar je ze kan zoeken en dat weten die hensgtenhouders toch ook niet? mischien zelfs wel reclame?

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 19:43

jullie hebben toch ook wel eens als er iemand om een hengst vraagt erop gereageerd met een foto of iets dergelijks?? nou en dat komt op hetzelfde neer.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 20:40

Op verzoek een slotje, dit gaat nergens meer over.

En voortaan graag wat aardiger tegen elkaar doen.