Er werden mij verschillenden aangeboden (oa een vos met grote platvoeten en een grote fjord met een hele rare bouw), maar ik bleef met twee zitten. Het zijn twee fjorden, beide niet al te groot (zo'n 1.40) en moddervet
. De ene zou volgens de omschrijving een behoorlijk pittig ding
zijn en de andere een sterke luilak
Althans.. daar kwamen de beschrijvingen van de eigenaren wel op neer. Een keus heb ik zo goed als zeker gemaakt, moet alleen nog het één en ander regelen voor ik zeker weet of dit door zal gaan, maar dat weet ik in de loop van deze week zeker.Hieronder de foto's.. ben benieuwd naar jullie voorkeur.
Hieronder het zogeheten 'pittige ding' met Marije

Hieronder het zogeheten 'pittige ding' (de voorste pony)

Hieronder links: 'Het pittige ding' en rechts: 'De sterke luilak' Helemaal rechts overigens de vos die ik ook kon meenemen.

Hieronder de zogeheten 'sterke luilak' met Marije

En ook nog eens de zogeheten 'sterke luilak' alleen.

Foto's zijn wel een beetje beinvloed door het zeeeeeeer slechte weer.
). Mijn schoonzusje heeft een stukje land naast haar huis met daarin twee minishetlanders. Zij heeft geen verstand van paarden en vroeg mijn hulp. In ruil daarvoor kan ik daar een paard neer zetten. Hier kan ik geen wedstrijdpaard neer zetten, dus dan een shet, haflinger, fjord of stinker. Aan een shet heb ik verder niets en dient puur als grasmaaier. Nou kon ik toevallig deze fjorden in bruikleen nemen. Ik heb altijd al eens heerlijke onbezorgde buitenritten willen maken buiten het andere rijden om. En nu zou dat kunnen. Gewoon leuk dus.