Post weggehaald???

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Post weggehaald???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-02 12:09

Toch een vraagje.
Gisteren gepost in een topic van Chantal21.
Oh nee he, zeg me dat het niet waar is was de topictitel.
Vandaag zie ik dat het witte haren heet en... mijn laatste post is verdwenen.

Haar post stond er gisteren heel anders, er stond eigenlijk dat ze de beenbeschermers nog omdeed, dus ik zeg daar wat van. Misschien op een wat bottere manier maar ik was niet aan het schelden of weet ik veel wat. Als je een bericht post dan moet je daar naar mijn mening tegen kunnen. Niet iedereen is het altijd met je eens en niet iedereen zal naar je mond toepraten.

Ik kreeg van haar een uitleg in een PB, dus ik heb een nieuwe post gedaan, heb mijn post eens nagelezen, gekeken of ik hem moest veranderen, nou nee. Dus ik heb geposts dat het via PB duidelijk was geworden maar dat het er verkeerd stond, ik denk, ik zet het recht anders blijven anderen dat ook denken.

Nu mis ik die laatste post gewoon en een post van iemand daaronder, die dacht ook hetzelfde.

Waarom is dit???
Waarom worden posts weggehaald zonder overleg? Dit kan toch gewoon ge-edit worden of besproken?
Ik zie geen aanleiding om die posts weg te halen.

Ja, ik weet dat een forum veel werk is, ben zelf bij een kleiner forum beheerder dus ik weet dat je het niet iedereen naar de zin kan maken maar ik ben toch wel benieuwd hiernaar.