Morgen ga ik een dagje naar Ameland. Relaxt, zou je zeggen.

Vanmorgen eerst tot 1 uur gewerkt, toen snel door de stad wat inkoopjes doen voor morgen, toen Sarah van Maaike rijden, we hadden nogal wat vertraging

Ik moest namelijk haar buurvrouw vragen de komende dagen voor de katten te zorgen. Vond ze prima. Nou mooi, ik naar mijn vader de sleutel van mijn zus haar huis halen. Vader niet thuis, goed ik dus eerst naar huis toe om de hond snel naar buiten te doen want die was al uren alleen thuis, sta ik voor de deur: geen sleutel. Lag nog in Aldira's kast

(je zult het altijd zien als je haast hebt)
Dus ik naar de buurvrouw om te bellen, beltegoed was natuurlijk ook net op. Mijn vader gebeld, die zat bij mijn oma, die wilde wel met mij in de auto naar stal om mijn sleutels op te halen. GODZIJDANK had hij de sleutel van mijn zus BIJ ZICH zodat we die daarna konden afleveren bij de buurvrouw voor de katten. Toen ben ik weer bij mijn oma afgezet. Die had ik ook al veel te lang niet gezien dus ik moest even mee naar binnen wat drinken

Had nog kleren willen wassen voor morgen maar dat lukt allemaal niet meer. Moet spullen voor Ameland nog inpakken, moet nog eten...
Relaxt hoor, zo'n dagje op vakantie