helaas geen foto's
, domweg geen tijd gehad! We waren al om 11 uur op Duindigt, om kwart voor 1 was onze New Forest show. Eerst eens even wat rondgekeken en naar het terrein wezen kijken. Daarna de rest van de groep nog even uitgelegt wat de bedoeling was
Maar goed ook, anders wisten ze het niet meer 
Rond kwart voor 12 ging iedereen opzadelen en inrijden. Om half 1 paniek, ze waren de teksten kwijt bij de omroep, terwijl ik die toch echt naar boven had gebracht
Ik van de kar af ( ik deed met Magpie het onderdeel mennen), naar boven gerend, en ja hoor, de tekst lag gewoon achter de omroeper!
Dus weer naar beneden en we konden beginnen! Eerst moest er een viertal naar binnen, ging redelijk, want er stonden wat hindernissen in de weg
Toen kwam, vind ik de leukste, een 6jarig meisje met een C pony, heel lief, en haar moeder had haar vast, dit was de Leading Rein. Daarna kwam Hiske (benneton op bokt) als bestgaande rijpony met Moraya, ging heel goed, normaal waren ze erg druk, maar nu heel rustig! Na het bestgaand kwam er een springer, en deze donderde eraf
Maar ja, kan gebeuren, pony weer gevangen, welke ondertussen bij de trailers liep
. De endurance- en crossruiters (waaronder kanjertje op bokt, als crosser!) gingen wel goed. Toen was de beurt aan Martha (confetti op bokt), die showde de kleine stoere hengst Blackwell Bo Diddly
aan de hand, aangezien zijn eigenaar tijdens het beslaan van een paard een trap kreeg, en dus niet aangespannen konden rijden, wel jammer, maar ja. En als allerlaatste mocht ik met mijn crossmonster!
Ze was echt super! Ik crosste een beetje door de springhindernissen heen, maar dat wil ik de volgende keer anders doen 
Show was afgelopen en we kregen allemaal een strik
. Alles weer in de veewagen gezet, en naar de andere shows gaan kijken! Er was een heel mooi friezencaroussel, een show van de NHB Deurne, Springen met Schroder, de appaloosa hadden een achtal (4 mini's aangespannen, 4 onder het zadel) die een proef in elkaar tegenbeeld reden, echt leuk! En verder eigenlijk de shows niet gezien, want we moesten ons klaar maken voor het rassendefile! 20 rassen bij elkaar, van mini paardje tot trekpaard
Magpie liet haar supergoed zien, echt een
draf! Nou, ik heb het er super naar me zin gehad! Waren er nog bokkers geweest, heb er eigenlijk geen gezien
de volgende show hebben we waarschijnlijk op de sportdag van de NF, en de Dier&Show!
gr linda
ps, er zijn wel foto's gemaakt door iemand van het team, die komen nog wel!