Om 7 uur ben ik maar mijn bed uit gestapt, en naar de paardjes gegaan. 2 knotjes waren los, de rest zat schots en scheef (had niet anders verwacht, ik kan absoluut niet knotten

Alles eruit gehaald, en toch maar een hengstenvlecht erin gedaan.
Ik moest om 10.15 rijden, dus om 9 uur nog ff borstel erover, voetjes vetten wit shabrak onder mijn zadel en zadelen.
Heel rustig los gewerkt, en ondanks de drukte was ze heel braaf. 1x schrok ze omdat er een chipszakje voor haar neus terecht kwam, en 1 x werd ik bijna overhoop gereden, maar vooruit.
Het liep ongeveer een kwartier uit, maar om half 11 mocht ik dan eindelijk naar de bak.
Om bij de bak te komen moesten we echter wel onder een slinger vlaggetjes door. Ik was er dus al heilig van overtuigd dat dat niet zou lukken, dus ik had al iemand gestrikt om jamaica eventueel vast te houden. Echter, madam liep eronderdoor als of ze nooit anders had gezien.

Toen de bak in, waar een groot hok bij de C was geplaatst, zodat de jury droog zat. Ook dit was niet eng

Zelfs de microfoon bij E was niet eng! Ze liep er zo langs.
De proef ging super, alleen de volte in galop kreeg ik de eerste helft niet mooi groot (was meer een soort afwenden in galop) dus heb ik de 2e helft maar extra groot gereden

Al met al ben ik als 2e!!! geeindigd met 161 punten.
En dat voor onze eerste wedstrijd, met een 3 jarige pony, die 3 mnd onder het zadel is.
Super!!!
Ik ga niet heel mijn protocol overtypen, maar hier de opmerkingen:
A-X binnenkomen --> scheef
EBE grote volte (draf) --> netjes
EBE grote volte (galop) --> eerste stuk te klein
HXF van hand veranderen hals strekken --> meer teugel
Tussen M en B overgang arbeidsstap --> Keurig
Zeer geslaagde dag dus.
Foto's komen morgen of maandag