Hardstikke gaaf dat die man Lodewijk en Graaf zo goed kon helpen!

Peter mijn man en ik hebben er ook ervaring mee, we hebben beiden Reiki cursussen gevolgd en ik geef regelmatig Cerise 'een beurt'.

Dan staat ze helemaal ontspannen, alsof ze half slaapt, echt zo heerlijk!
Vandaag ook weer.
We waren op de manege aangekomen met de trailer, hup allebei de paarden eruit, ik ging Cerise opzadelen.
En een gedoe, ze liep maar om mij heen te drentelen, wilde NIET stil staan, want stel dat haar maatje (andere paard) ineens verdween en ze mocht niet mee

Dus ik liet Peter Cerise vasthouden en ging het zadel uit de auto pakken.
Kom ik terug, staan ze daar, mijn lieverds...

Totaal ontspannen, niks aan de hand, lekker met haar mondje hangend IN de grote hand van Peter terwijl hij z'n andere hand tussen de ogen had liggen... en haar hoofd raakte zijn borst, dus ze stonden echt tegen elkaar aan.
Zo lief!
Ik kon zo opzadelen, aansingelen zonder shagrijnige blikken grijnz, hoofdstel huppekee klaar, en ze liep zo achter me aan richting binnenbak.
Later na het losrijden begon het 'gevecht', want ik was 2 weken op vakantie geweest en jah... toch even mij uitproberen of ik misschien minder consequent was geworden gnagna...

Mijn paard kan nogal erg ongeduldig of nerveus zijn als er wat aan de hand is op stal, ze heeft echt neiging tot weven.
Gelukkig is het al een stuk minder geworden sinds we haar met Reiki behandelen! Ze is ook niet meer zo heet onder het zadel, hoewel ze vandaag aardig te keer ging haha.
Hebben er meerdere mensen ervaring met paragnosten, magnetiseurs, krakers of reiki-mensen?
Zou het graag horen, ik vond het verhaal van Kim erg leuk.
Zelf heb ik regelmatig dingen van paarden 'aangevoeld', die later waar bleken te zijn.
Ik kan het echter niet 'op commando' doen zeg maar, maar als ik wat voel is het telkens weer een vreemde ervaring.
Soms zelfs van een Bokt-paard hihi. Heb ik dan nog helemaal nooit ontmoet, eigenaar ook niet. Echt weird...
Zo heb ik meerdere malen om jullie in tranen gezeten, maar ook glunderend omdat ik voelde dat jullie gelukkig waren. Echt hoor!
Moeilijk als je soms een vreemde kunt 'voelen', maar aan de andere kant ook fijn als je een opbeurend pbtje kunt sturen of zo. Dan 'kun je iets' met dat gevoel.
Wat dat betreft: leve Bokt!
Als ik aan het Bokken ben, laat ik regelmatig 'mijn zieltje open staan'.
Zo van: ben benieuwd wat er nu komt....
Echt interessant hoor, jullie gevoel...

Wie heeft hier ook ervaring mee?