Versie 1:
Er reed een vreselijke kakker op een karrenpaard (wel een lieve, maar toch een karrenpaard) en die moest en zou per se dressuur rijden met dat dier. Ze trok 'm in de krul en heeft het hele weekeinde met haar hoedje rondgeparadeerd. Nimber wordt voortaan dan ook uitgesproken als Nimberrrrrrrrrrrrrrrrrr (met kak-r graag)

Versie 2:
Het was een leuk weekeinde met allemaal leuke mensen en paarden, maar oh jee wat was Maaike toch BANG! Zelfs op het terras moesten we nog een Fristie met een rietje bestellen voor haar omdat ze bang werd van mijn vrouwelijke Drinkebroeder Kim en ikke (lekkere biertjes daar in Braboland

Versie 3:
We hebben het hele weekeinde niet gereden, want Marjolein STOND erop dat haar paard schoon werd: alle vlekken moesten er af. (waarschijnlijk omdat er een Kakkerrrrrrr in de groep zat, die wilde dat alle paarden er spik en span uitzagen). Ze heeft haar Tinker dus het hele weekeinde geborsteld, en is waarschijnlijk nog steeds bezig.
Versie 4:
Anoek werd erg baldadig van het eeuwige wachten op haar eten, en heeft de eerste grote bak patat helemaal alleen opgegeten. Niemand kreeg nog wat. Vervolgens ging ze naar dat grote zwarte paard van haar, trok haar Zorropakje aan en galoppeerde over het terras (resultaat: Nimber begon te brullen dat ze het he-le-maal fout deed omdat het paard aan de teugel moest, Maaike dook onder de tafel want ze was bang, en Marjolein heeft niks gemerkt want die probeerde nog steeds de vlekken van haar Ailin af te poetsen, want Nimber vond 'm te vlekkerig om nog mee op rit te nemen).
Versie 5:
Het was een onwijs gaaf weekeinde, errrreg veel gereden (vrijdag 2x 1.5 uur, zaterdag dagtocht van 5 uur en 's avonds nog 1.5 uur en zondag dagtocht van 5 uur; we hebben helaas niet meer met de andere Bokkers gereden omdat die met de georganiseerde ritten meegingen en wij (= Liek, Dick en ik) daar de pest aan hebben) en flink bijgebept met iedereen. Leuk om dit stel Bokkers eens in het eggie te zien!
Voor alle vier geldt dat het 'ponymeiden' naar m'n hart zijn: leip van de dieren, spontaan en gezellig. Nimber herken je direct vanaf aankomst, zo grijnst er maar eentje! Lottel is gewoon super, daar kun je niks anders van maken. Olympic en Anoek zijn ook gewoon een toffe combi, en Maaike is een hartstikke leuke meid met een mooi lachebekkie. Tja, en dan Marjolein en Ailin nog..... Super! Nog nooit zo'n mooie Tinker gezien! Niet lomp, mooi gevlekt, en liiiiiieeeeeffffffff

Welke van de 5 versies je gelooft? Maakt mij geen moer uit, ik heb een wereldweekeinde gehad, ben totaal brak en ga m'n roes uitslapen