Ik zal het maar een beetje kort houden!

Het was een geweldige week, het weer was goed en met de paarden ging ook alles goed. Razinda was super! De eerste dag was ze een beetje druk en keek haar ogen uit. Maar ik heb alle dagen fijn gereden. Ze kon voorop lopen, naast Himeros maar ook netjes erachter als ik dat wilde. Ook in draf en galop was ze heerlijk te rijden. Claudia galoppeerde liever inplaats van draven, omdat Himeros zo hoog opgooit en in het bos is dat niet fijn uitzitten. Zij ging dan in een rustig handgalopje en Razin in draf. Dan gingen we steeds harder tot ze een spectaculaire uitgestrekte draf deed

Als er takken wat lager hingen, waar ik voor moest bukken, ging zij ook bukken, dat was ook wel ontzettend grappig!

Verder hebben we ook gemend met de eigenaar van het huis, in het begin van de week en aan het einde. Dat was ook ontzettend leuk, wij achterop die kar hangen en dan in volle galop een steile helling op. Echt geweldig!!
De foto's komen volgende week op ITP. Het was erg geslaagd en Razin is voor mij echt een topper!