Ze had al een tijdje longkanker, ondanks dat ging het toch wel aardig goed met haar, alleen had ze vaak last van haar arm (het weefsel was kapot vanwege alle bestraling. Maar sinds woensdag was ze een beetje benauwd. Ze heeft toen zuurstof gekregen en daar ging het iets beter mee. Gisterochtend is mijn oma daar heen geweest om haar samen met de zuster te wassen enzo (ze werd erg moe van zelf douchen) en toen bleek dat ze al in bed geplast had zonder dat ze het gemerkt had. Mijn oma heeft mijn moeder opgebeld om het bed te verschonen en omdat mijn tante het niet vertrouwde heeft ze de dokter gebeld, ze hebben haar nog even gewassen en ze heeft nog even op de wc gezeten en niemand had nog iets gemerkt. Toen ze weer in bed lag is ze steeds langzamer gaan ademen en binnen een half uur was ze ook ingeslapen. De dokter heeft haar geen spuitje hoeven geven om rustig te worden, dat is allemaal vanzelf gegaan. Ze is 40 jaar oud geworden en had 2 kinderen van 10 en 7
We wisten dat ze ziek was en dus misschien niet lang meer te leven had, maar dat het zo snel ging had zelfs de dokter niet verwacht...