Om 10.13 reden we weg en om stipt 11 uur waren we op de manege, helemaal volgens planning. Nadat Madelon, Maarten en ik wat hadden gedronken gingen we naar Razinda en toen kwamen Fitzroy, Claudia, Derrick en Eyes ook aan.
Met losrijden kon ik al veel meer aan rijden toekomen, al waren mijn benen nog wel erg slap van de spanning.

Toen ik de binnenbak in kon voor de proef, was Razin veel minder kijkerig. Waar ik zo bang voor was, was dat Razin af en toe in verzet zou komen want ze heeft nu zo'n periode dat ze af en toe haar hoofd omhoog gooit. Maar dat deed ze niet! Alleen in de tweede keer galop ging het even fout, ik zette haar niet op het goede moment aan in galop en ze sprong verkeerd aan, bij het terugnemen kwam ze wel even in verzet dus dat was erg rommelig. Verder ging het goed.
De tweede proef ging ook wel goed, maar ik reed een keer de verkeerde kant op en weer in de tweede keer galop ging het even mis (dit keer was dat de andere galop). Ik was zelf totaal niet geconcentreerd meer en luisterde bijna niet meer naar Madelon, die aan het lezen was.
Toch had ik voor de tweede proef meer punten, namelijk 163-2 (omdat ik de verkeerde kant op ging