Ja hoor, mijn vader weer véél te ver gereden: bord gemist.
Dus wij weer terug, kwamen we er eindelijk om 1 uur aan, een half uur te laat dus.
Maargoed, wij naar binnen, en we vroegen ons al af waar het spektakel aan de gang was. We waren nog nooit eerder naar een hengstenshow geweest, maar ik had er wel iets meer van verwacht. Rieky Young en haar man Dave (
) Young, waren de hengsten om de beurt aan het showen. Ik heb er helaas maar één gezien omdat we de hele manege rond zijn gegaan (kolere wat hebben ze daar veel stallen!! (ze hebben er dus ook paarden in staan
). Daarna nog even langs de Summersale van Arthurs. Mijn nicht heeft er een paar sporen gekocht, en ik een paar laarzen van het merk Pro Stuff. Zien er in ieder geval wel gaaf uit. Ik heb in de winkel zelf (Arthur's Western Store), welke ik me overigens veel groter had voorgesteld, nagenoeg geen loopruimte, een wrangler cowboycut slimfit blauwe spijkerbroek heb gekocht. In de summersale hadden ze ze ook, maar alleen véééél te groot. Ik ben nogal smal, en heb dus maatje 28
Lengte 34!
Maargoed, zit als een tweede huidje!Al met al heb ik dus niet niet veel van de hengestenshow gezien, waar ik eigenlijk voornamelijk voor kwam, en dan snel even langs de shop te gaan...toen we eenmaal uitgeshopt waren wilden we nog gaan kijken, maar toen bleek het al afgelopen te zijn! Duurde dus IMO niet erg lang...
Ik heb wel een paar hengstjes bewonderd waaronder Jack Over Dun it (ik schat hem voor de liefhebber op zo'n 146cm). Hij was overigens best wel lief.Dat was mijn dag hengstenshow weer....nog meer mensen geweest?
. Zelfs de laaste centen nog even uitgegeven bij Madepolder, wat is het toch heerlijk dat je op zondag nog ergens kunt sjoppen
.
Zou dit komen dat je dan niet weet wat je koopt ofzo?