De middendraf komt er nog niet goed uit en we moeten nu ook middengalop en wijken kunnen...
Gisteren had ik weer les, en ik had me voorgenomen om dan al een beetje in de goede richting te zijn. Dan kan mijn instructrice zeggen of er al verschil in zit en hoe we dat nog meer kunnen oefenen.
Laiser en ik hebben dus hard geoefend met die middengangen en het wijken.
De middendraf kwam er al weer een beetje meer uit als anders. Alleen ons grote probleem is, dat ik Laiser zich uit elkaar laat trekken. Het is voor ons allebei niet bepaald eenvoudig om het juiste punt vast te houden.
De middengalop gaat een stuk beter, alleen moet ik dan goed letten op mijn eigen houding.

En het wijken...(Dat kon Laiser voorheen niet) ... dat begint er al heel goed uit te zien. (maar ik vind het wel lastig om te zorgen dat je met je gewicht op de juiste zitknobbel zit.) (Soms voel ik me net als of ik motorisch gestoord ben..., maar gelukkig gaat het steeds vaker goed.)
In de les stond de instructrice te kijken dat het wijken al zo aardig ging. Aan de middengangen hebben we nog gewerkt, want dat kan nog beter. En de overgangen moeten korter duren. Maar het gaat in ieder geval al weer beter dan voorheen.
En dit is ook nog eens één van de weinige keren dat Laiser iets nieuws leert zonder dat er wordt gesteigerd. (En dat vind ik toch ook al een hele goede stap in de goede richting.

Hier kun je enkele foto's zien:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=525782#525782