Vanochtend ben ik ook al redelijk vroeg opgestaan (lag pas om half 3 in mijn bed, dus om half 9 opstaan is dan erg vroeg

Toen hebben we ons even heel erg hard gehaast om toch nog om 10 uur op de boerderij te zijn. Net toen wij daar aankwamen, kwamen Yentl en Lara(wjerdo) ook aan. Even later kwamen Roy(sypheron) en Dennis(Dennis v m) ook.
We hebben nog tot half 11 gewacht, omdat we niet zeker wisten of er nog meer mensen zouden komen, en toen maar begonnen met de 'rondleiding'. Alle beestjes geshowed. Lara was helemaal weg van Freddy (en ze rook er ook na, (lees: STONK))

Theike het veulen heeft nog ff flink laten zien wat voor een ontzettende etter het is, door te steigeren, bokken, bijten en irritant te doen, maar verder is ie wel lief hoor

Tegen een uur of half 1 zijn we op de fiets gestapt naar Klein Zwitserland. Het vervoersprobleem was ineens geen probleem meer, omdat er maar heel weinig mensen waren, dus iedereen had lekker een fietsje (behalve lara en yentl die op de scootscoot zaten (of was het een brombrom?

Daar aangekomen hebben we ons heerlijk uitgeleefd en lara heeft haar angst overwonnen bij de hele hoge TarzanSwing en de supersteile glijbaan.
De leukste attractie was toch wel de TarzanSwing en ook de Buis was erg 'spannend' en hoofdpijn-opwekkend

Ook nog een stel stomme foto's geschoten door Roy, waaronder eentje waarbij ik op mijn gezicht ga

Het was een hele gezellige dag vond ik en de frieten en daarna pannekoeken waren ook lekker