Hij is zooo geweldig, weet je dat ik spontaan moet janken als ik zie hoe mooi en gezond ie wel niet is? Ja, ik weet het, dit is volgens mij geen normaal gedrag meer

Iemand bood zelfs spontaan geld voor hem, maar mooi dat ie niet weg gaat, NOOIT!
En hij is zo mans, doet zijn moeder in alles na! Gisteren toen ie nog geen dag oud was probeerde ie al water uit een emmer te drinken en ook nam ie een hap hooi in z`n mond (hij at het natuurlijk niet, gewoon om te spelen, maar toch wel heel knap he

Hij heeft mij als "twee bener" kennelijk al helemaal geaccepteerd want ik mag hem overal aaien en vandaag toen ik in het hooi hem zat te bewonderen legde ie z`n koppie op m`n schoot, argh ik smolt zowat! Ik probeer ze zo veel mogelijk met rust te laten maar dat is zo moeilijk

Ik heb weer veel foto`s gemaakt (in totaal al zo`n 50

Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe gelukkig ik wel niet ben en wat een mazzel ik heb! Werkelijk alles is volgens het boekje gegaan terwijl ik zelfs nachtmerries heb gehad dat er van alles mis zou gaan enzo. Mede daardoor wou ik ook nog niet aan een naam denken voordat het veulen heelhuids en gezond met 4 benen op de grond zou staan. Deze kanjer heeft dus nog steeds geen naam, dus als jullie sugesties hebben?