Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, hij is erg van zichzelf overtuigd (is niet persé verkeerd
!) en vind zichzelf , geloof ik, nogal een cadeautje
!
.
!) 
phoenix4ever schreef:dat is wel stoer ik moet het even bespreken. kun je mij het adres geven en kost het geld en hoeveel dan?

Fretjes moesten nog even rondhobbelen, dus kon ik niet meteen achter de comp duiken. Ik vond het in ieder geval erg leuk om nu eindelijk een gezicht te kunnen plaatsen bij Cassidy. Cassi, je bent een leuk mens
Overigens ben ik me het lazarus geschrokken wat voor prijzen ze wel niet vroegen voor de Parellispullen. Ben blij dat ik mijn touwhalster en leadingrope ergens anders heb gekocht, voor veel minder. Voor mij hoeft het niet per sé van parelli te zijn, het gaat mij erom hoe je met de spullen werkt, en niet wat voor merk erop staat. Maar dat terzijde 

XoNo"]
Ik vond het in ieder geval erg leuk om nu eindelijk een gezicht te kunnen plaatsen bij Cassidy. Cassi, je bent een leuk mens![]()
[/quote].
Bloos....bedankt voor het compliment en ik wil het graag retourneren. Ik vond het erg leuk om jouw en ook je ouders te ontmoeten. [quote="XoNo schreef:
Door de demonstratie hebben Cassi en ik niet echt makkelijk kunnen babbelen, maar dat komt volgende week zaterdag wel
orri schreef:Jullie vonden het dus wel leuk
Ik heb een tijdje vrij veel gedaan met Parelli 'the seven games'.
Level 1 dus. Ik had jullie ook kunnen vertellen dat je beter een kussentje mee kunt nemen naar de Verende Wagen
Dan had ze die stoel maar mee moeten nemen! Maargoed, zo aardig als ik ben, heb ik haar de stoel maar mee laten nemen...maar ik had er niet aan gedacht dat ik aan het eind van de demonstratie zo'n pijn in mijn reet had, anders had ik zeker een scene geschopt!