De eerste avond begon al goed. Zorro was zo blij in de wei dat hij ontzettend bleef draven. Helaas trapte hij gelijk zijn linker voorijzer af. Ik had geen springschoenen omgedaan, niet aan gedacht ik was zo gefixeerd op zijn achterhoeven

Maandagavond is er een smid geweest en heeft het ijzer met moeite er weer onder geslagen. Zorro was superbraaf bij de smid, die bleef maar tegen hem schelden dattie stil moest staan. Rare vent hoor, maar goed het ijzer zat er weer onder, dinsdag konden we weer rijden.
Zorro vond het geweldig! Vanaf minuut 1 zijn koppie erop en maar stappen

Omdat hij gelijk zijn ijzer eraf had getrapt, durfde ik hem niet meer in het land te zetten. Hij heeft de hele week aan een longeerlijn tussen 2 landjes in gestaan. Vond ie erg gezellig

Voor zijn stal, die hij de hele week alleen 's nachts heeft gezien

De eerste rit. Zorro helemaal ingepakt omdat ik geen risico meer wilde lopen dat hij één van zijn ijzers af zou trappen en ik weer een smid moest laten komen...
De eerste rit die we gemaakt hebben ging over 8 km, we hebben er 1½ uur over gedaan en alleen maar gestapt. Zorro liet duidelijk merken dat hij wel harder wilde

...en als je dan zo hard wil gaan wil je natuurlijk helemaal niet stil staan. Net na deze foto nam hij een run achteruit om vervolgens weer heel hard vooruit te gaan

Samen poseren...
...en alleen in het bos.
- mini en maxi -
Mijn uitzicht...
Na het rijden een lekkere douche en maar weer naar buiten.
De laatste avond...