Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prima schreef:Hebben jullie ook dat stukje gelezen over Mr Swaab, in de Bit?
Die man zit vlak bij ons en hebben een hele mooie stal. Kost alleen wel 880 pieken (guldens) per maand. Ze hebben daar alleen geen weidegang. Da's echt een nadeel. Hoe meer variaties er aan een paard gegeven kan worden hoe beter. Wij zouden het er voor over hebben, als dit er wel was. Wij zijn denk niet de enige die er zo over nadenken, want die stal was behoorlijk leeg van hem. Heeft dus maar een paar klanten. Hij zelf kan wel goed rijden.
Kennelijk hebben er maar heel weinig mensen het ervoor over om je paard super de luxe te laten stallen. Eigelijk vreemd in deze economie. Vinden jullie ook niet?
(Stond nog een opmerking in over piercings trouwens. }> )
Vippie schreef:
Feit blijft zat hij genoeg contact moet hebben met zijn buurtjes, genoeg strooisel op de vloer wat regelmatig verschoon wordt, en regelmating te eten en beweging.
Viv
Margreet schreef:Er verzorgd uitzien heeft volgens mij niets met kak te maken. Gewoon een kwestie van normen en waarden. (En die zijn niet voor iedereen hetzelfde en dus ook niet voor iedere stal)
Pava schreef:Ik ga met Margreet mee: ik probeer ook altijd een beetje verzorgd op mijn paard te zitten, gewoon omdat ik dat leuk vind..
En Cassidy, ik begrijp best wat jij bedoelt en je hebt daar ook voor een groot gedeelte gelijk in, maar die John Swaab wil nou eenmaal een bepaald publiek in zijn stallen hebben. Door die eisen te stellen bereikt hij dat doel vanzelf.
Sugarmiss"]
[quote="Buitenzorg schreef:Maar goed, het komt bij mij over als een vorm van discriminatie...