Ik krijg nu steeds meer door hoe je hem moet rijden. Hij kan nog niets, maar als je te lief rijdt, dan pakt hij je. Dus streng zijn, en voor een zware stem opzetten of een tik met de zweep heeft hij wel ontzag. Hij is snel afgeleid en let dan niet meer op, daarom moet ik hem meteen 'aanpakken' zodat hij op mij let.
Na het rijden stond het schuim overal op, we hebben hem los gelaten en toen heeft hij voor het eerst sinds hij bij ons is, gerold. En dat doet hij niet op een normale manier, nee hij laat zich gewoon vallen!

En dan gaat hij heel wild omrollen zodat zijn benen tegen elkaar aan slaan, gek paard. Als je hem uitstapt, loopt hij als een hond achter je aan! Als je stopt, stopt hij ook, draai je opeens om, doet hij dat ook. Hij volgt je overal, zooo lief!

Het is echt een heerlijk paard, super in de omgang en met rijden komt hij er ook zeker wel! Oja, het galopperen gaat nu ook! Hij zit alleen een beetje raar in de galop, maar hij doet het super.
Voor de foto's kan je bij ITP kijken: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=458907#458907