Leys al een tijdje niet zuiver op zijn rechter achterbeen en omdat het uit zijn rug kwam moest ik rustig aan gaan doen. Tevens moest ik op een andere manier gaan rijden dit om de problemen weer te verkomen. En ik had mooi de tijd om hem dressuurmatig sterker te maken voor het springen

Aangezien hij de afgelopen weken weer erg fijn sprong gingen we het vandaag maar weer eens proberen. Mijn instructeur en ik ook verwachtte er niet veel van maar puur even weer om op gang te komen. Ik moet nog 6 punten en dan MOET ik de L in

Met inspringen was hij was dwars maar erg braaf hij sprong super soms een beetje zonder rug maar dat ben ik wel gewend van hem. Tja ik moest als eerst de starten maar met die handel. Nou meneer had als gewonelijk er weer zin in. Hij sprong super wel wat sterk af en toe maar luisterde goed. Zelf de dubbel was geen probleem oren erop en GAAAAAAAAAN

Mytens moest later ook nog starten en die had geloof ik een weigering in het eerste parcours en een balk in de 2de ? Maar dat kan ze zelf beter vertellen. BTW mooi paard hoor de springende Junior

Uiteindelijk had ik geen prijs maar ik was wel 13de van de 40 starters dus niet slecht (10 prijzen). Nou op naar volgende week dan maar hij weer springen

Later Tequila (van bokt) weer even gemeet en ik heb foto's gekregen die ik snel ga inscannen voor haar en ook zal plaatsen