Zij is 1 meter. IK 1.60 en ik weeg 50 kilo. Ze heeft ook een dik buikie
Ben ik nu nog niet te zwaar??? Ze loppt lekker door en kan ook nog makkelijk springen
Dus denken jullie dat ik er nog wel ff op mag
Wat ik hoop!!!! mazzel Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zij is 1 meter. IK 1.60 en ik weeg 50 kilo. Ze heeft ook een dik buikie
Ben ik nu nog niet te zwaar??? Ze loppt lekker door en kan ook nog makkelijk springen
Dus denken jullie dat ik er nog wel ff op mag
Wat ik hoop!!!! mazzel
Nou dat zou ik wellens willen zien.
maar ik weet ook dat het niet zon mooi gezigd is, maja ze wordt helemaal happy jog als ik met het hoofdstel kom aanlopen. En ik denk ook niet dat je er zosnel mee kan stoppen, omdat je te zwaar wordt.
Ijn shet gaat er ook met gemak van door
en bokken
dat ze dan doen dus ik denk dat ze me wel houd
Ook spríngen welweleens doet ze echt super, allen glijen we nog een meter verder al het geregend heeft
We rijden in de wei. maar ik hoop dat ik biinnekort weer ook haar kan rijden zie hoefbevangen. Want die man wil haar niet te veel belasten
) en ik vind het niet echt fijn om op een shetlanedr te rijden, ik heb gewoon het gevoel dat ik te groot ben er voor.. voor af en toe is het wel grappig om er even op te zitten maar ik ga geen hele ritten maken ermee. Je hebt ook kleinere meisjes die er heel veel plezier mee kunnen hebben en jammer dan, ik ben er nu te groot voor.. ik zoek wel paardjes van mijn eigen lengte