minimeeting met Buster (nadia)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

minimeeting met Buster (nadia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 16:22

Vandaag kwam Nadia bij mij en Levi op bezoek, ze was erg benieuwd naar Levi en ik had er natuurlijk geen bezwaar tegen om hem te showen hihi Haha!

Toen ik vanmorgen op het station stond te wachten bleek dat de trein te laat was Gaaaap maar uiteindelijk kwam ie dan toch aan en hee wat bleek Nadia zat erin Tong uitsteken

op naar de manege, eerst Cioola, Bassie, Kareltje en Samier laten zien, die Nadia geloof ik ook wel leuk vond haha. Toen hooi en bix gepakt en op naar Levi & Sharon.

Nadia die een stuk langer is dan ik, zag Levi in de wei liggen, toen we dichterbij kwamen stond ie natuurlijk alweer op voordat ik een foto kon maken Clown
Maar goed, bix gegeven en het hooi naar de schuilstal gebracht, daar word het niet nat als het regent. Halster gepakt en even gewacht tot ze klaar waren met eten.

We boften met weer dus gingen we een flink stuk wandelen, onderweg natuurlijk wat foto's gemaakt Party!! Die staan allemaal op ITP.

Levi was erg braaf onderweg, hij schrok 1x keer van de trein, toen we een tunnel onderdoor liepen kwam net de trein erover, tja toen schrok ik ook dus dat was niet gek, hij sprong opzij en het was gelijk weer over Lovers
Sharon was overigens niet geschrokken onverstoorbare shet hihi...

Na een goed uur lopen waren we weer terug bij de wei, paardjes weer losgelaten en even geknuffeld, toen weer naar de manege nog even wat gegeten en gedronken, maar Nadia moest ook nog naar haar tante dus helaas kwam er toen een einde aan onze gezellig meeting Verdrietig

Maar er komt vast wel een volgende keer *LOL*

fotos! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=42303

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:06

Het heeft even geduurd, maar ik Bok weer!
Het was superleuk dinsdag!
En hele leuke paarden en pony's... Leuke manege... Leuk park midden in de stad... Alles was leuk en ik heb dus helemaal geen spijt dat ik me weer eens tot de NS (met alle vertraging) moest storten.
Ineke had alles héél goed geregeld en idd hadden we veel geluk met het mooie weer!!!

Groetjes, Nadia