wedstrijdclinic 22 mei in breda [wn]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

wedstrijdclinic 22 mei in breda [wn]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 06:29

ik heb zondag een wedstrijdclinic gehad in breda van claudia rosel ontzettend leerzaam als je aan wedstrijden wilt beginnen vanalles en nog wat erover besproken na een kennismakingsrondje met de deelnemers, daarna opgezadeld en gaan oefenen voor trail in de bak.

Afbeelding
ik en present tijdens het inrijden.

Afbeelding
present en ik bij het hek ze vond dit echter maar een raar hek en wou er ook zeker niet langs gaan staan om het open te maken, toch nog wat meer op oefenen.

helaas kreeg present een lichte vorm van koliek die dag en heb ik de trail dus niet mee kunnen rijden omdat ze iedere keer ging liggen, na er even mee gelopen te hebben en haar wat te hebben laten drinken ging het alweer wat beter maar ik durfde het niet aan om de trail mee te rijden dus heb ik trail in hand gedaan.

Afbeelding
Afbeelding
in de line up wachten met zn allen.

Afbeelding
over de balkjes.

Afbeelding
eerst langs de brug door de L

Afbeelding
L achteruit

Afbeelding
vierkantje in

Afbeelding
vierkantje draaien.

Afbeelding
hek openen.

Afbeelding
en door het hek.

we hebben ook nog een zeiltje gehad om overheen te lopen een smalle brug met wapperende lakens erop om doorheen te gaan en barrels met daarop een emmer met iets wat rammelde erin die je op moest pakken en naar de volgende barrel moest brengen.
het was erg leuk om te doen ik had het ook nog nooit aan de hand gedaan, en aangezien present nog steeds niet echt helemaal happy was liep ze ook niet naast me maar achter me, maar ja je kan niet alles hebben. het trail parcourtje zat maar een klein stukje draf in en de geluiden in dr buik waren weer rustig dus heb ik het meegedaan.
naderhand was er ook nog pleasure, aangezien present al weer fitter werd dacht ik van ik stap wel even met haar zonder zadel, maar ze kon ook bokken naar andere paarden dus heb ik zonder zadel maar de pleasure mee gereden, normaal kan dit ntl niet op een echte wedstrijd daar had ik allang niet meer mee mogen doen met mn paard, maar ja dit was om te oefenen en het te leren, en ik wou toch graag iets doen.
maar heb de pleasure toch nog best netjes uit kunnen rijden heb daar alleen geen foto's van.

haha heb er veel van geleerd en dit keer totaal geen zenuwen wist nu ook beter wat er verwacht werd na de eerste keer. dus ben benieuwd hoe het gaat op een echte wedstrijd.
met mn paard gaat het wel weer goed die loopt lekker te relaxen op de wei en heeft gisteren de dag lekker vrij gehad vandaag heeft ze dat ook nog en morgen maar weer eens kijken of ze weer rustig aan iets kan doen.

groetjes fabske

fabske

Re: wedstrijdclinic 22 mei in breda [wn]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 06:23

zo vaak bekeken en niemand die er iets aan toe te voegen heeft?

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 06:49

Dan zal ik de 1e wel zijn Haha!
Leuke foto's zeg , jammer dat je paardje niet zo lekker was maar misschien kun je het een andere keer wel rijdend doen

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 07:11

haha er komen nog keren genoeg dat ik het ook rijdend kan doen de gezondheid van mn paardje is belangrijker heb ook echt heel rustig aan gedaan en tussendoor gekeken of ze het wel of niet aankon om het aan de hand te doen en naderhand nog de pleasure te rijden,
maar met de pleasure was ze al tien keer fitter dus dat zit wel goed haha.

VaNnAxEvItA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:03

Mooie foto's is inderdaad zonde dat je paardje wat niet zo lekker is

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 08:06

Leuk!!!
Leuke foto's ook.
Inderdaad jammer dat je paardje niet zo lekker was, maar volgende keer beter Lachen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:45

leuke foto's, leuk paard!apart kleurtje Knipoog

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 17:37

zonde idd dat present niet helemaal goed was, volgende keer beter! Wel leuk kleurtje btw!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 16:56

thnx allemaal Lachen
haha dat hoor ik steeds meer dat ze haar een mooi kleurtje vinden hebben Lachen