ik en present tijdens het inrijden.

present en ik bij het hek ze vond dit echter maar een raar hek en wou er ook zeker niet langs gaan staan om het open te maken, toch nog wat meer op oefenen.
helaas kreeg present een lichte vorm van koliek die dag en heb ik de trail dus niet mee kunnen rijden omdat ze iedere keer ging liggen, na er even mee gelopen te hebben en haar wat te hebben laten drinken ging het alweer wat beter maar ik durfde het niet aan om de trail mee te rijden dus heb ik trail in hand gedaan.

in de line up wachten met zn allen.

over de balkjes.

eerst langs de brug door de L

L achteruit

vierkantje in

vierkantje draaien.

hek openen.

en door het hek.
we hebben ook nog een zeiltje gehad om overheen te lopen een smalle brug met wapperende lakens erop om doorheen te gaan en barrels met daarop een emmer met iets wat rammelde erin die je op moest pakken en naar de volgende barrel moest brengen.
het was erg leuk om te doen ik had het ook nog nooit aan de hand gedaan, en aangezien present nog steeds niet echt helemaal happy was liep ze ook niet naast me maar achter me, maar ja je kan niet alles hebben. het trail parcourtje zat maar een klein stukje draf in en de geluiden in dr buik waren weer rustig dus heb ik het meegedaan.
naderhand was er ook nog pleasure, aangezien present al weer fitter werd dacht ik van ik stap wel even met haar zonder zadel, maar ze kon ook bokken naar andere paarden dus heb ik zonder zadel maar de pleasure mee gereden, normaal kan dit ntl niet op een echte wedstrijd daar had ik allang niet meer mee mogen doen met mn paard, maar ja dit was om te oefenen en het te leren, en ik wou toch graag iets doen.
maar heb de pleasure toch nog best netjes uit kunnen rijden heb daar alleen geen foto's van.
haha heb er veel van geleerd en dit keer totaal geen zenuwen wist nu ook beter wat er verwacht werd na de eerste keer. dus ben benieuwd hoe het gaat op een echte wedstrijd.
met mn paard gaat het wel weer goed die loopt lekker te relaxen op de wei en heeft gisteren de dag lekker vrij gehad vandaag heeft ze dat ook nog en morgen maar weer eens kijken of ze weer rustig aan iets kan doen.
groetjes fabske