daar alles lekker rustig opgezadelt en weer lief dat ze was

Toen begon de les, weer heeft ze 3/4 gewoon met haar hoofd mogen lopen waar ze wilde, en alleen maar overgangen en schijn overgangen moeten rijden, Toen moest ik haar gaan oppakken, nou eerlijk waar zo geweldig heerlijk in de hand heeft ze nog nooit gelegen. niet zwaar en niet licht, heel fijn de juiste stelling en heel netjes aan de teugel ( dus niet in de houding )
Daarna kwam weer de gallop, en mevrouw dacht dat ze me ff tegen de muur kon lanceren, maar helaas, ik zat dus nog steeds

Het was behoorlijk link wat ze daar deed, dus heeft de instructeur de slpg gepakt

Toen hebben we weer de gallop geprobeert, en weer knalde ze er tussen uit, maar ja ver kon ze niet, want dan hield de slof haar tegen.
Op het laaste werden er balkjes neergelegd en daar bleef ze vrij netjes tussen. Dus een a 2 rondjes netjes gegalopperd slof er af, en lekker uitstappen.
Hebben we haar daar nog lekker in de bak losgegooid, en heeft ze zich heerlijk lopen uitstrijken

PFFF ik ben heel blij dat ik nu les heb, alleen krijg ik het echt niet op gelost

maar de stap en de draf zijn nog noooooit zo heerlijk geweest als gisteren.
groetjes Lara