Die ruitersportzaak is wat minder.. want tja... je raadt het al.. ik zal mezelf moeten bedwingen er niet heen te gaan.
Tevens ga ik zo'n twee huizen van Joyce B (ook van Bokt) vandaan wonen. Heb ik meteen iemand gevonden die ik ga opperen me te helpen met mijn verhuizing

Om jullie een indruk te geven heb ik van de website van de woningbouwvereniging een foto en een plattegrond gehaald. De foto is niet van de betreffende woning (bovenwoning is het overigens) en het plattegrond is precies in spiegelbeeld.
Buiten heb ik een bergingshok, ik ga de deur door en kom binnen en heb beneden een hal. Daar is een grote trap en ik kom boven in een halletje. Als ik van daaruit rechtdoor ga kom ik in de keuken en dan de woonkamer. In de woonkamer staat een wenteltrap die naar boven gaat. Daar heb ik een ruime open vide (op het plattegrond staat deze aangegeven als slaapkamer), met een ruime inloopkast.
Wanneer ik vanuit de hal geheel rechts ga kom ik in een ruime badkamer met douche. Wanneer ik vanuit de hal schuin rechts voor me kijk kom ik in de slaapkamer en achter me is zo ongeveer de wc.
Ik heb er enigszins best wel veel zin in, maar anderszijds ook weer niet, want ja... ik moet zoooooveeel spullen verhuizen... snik snik.. en ik kan eigenlijk nergens afscheid van nemen.