Even wat computernerds uitlachen :-)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Even wat computernerds uitlachen :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:36

Vadaag kwamen 3 collega's van mijn vriend om een dagje computerspelletjes te spelen. Door de weeks zitten ze tenslotte ook al achter de computer dus de hele zondag kan er ook wel bij.

Je zou zeggen dat dat voor de ontspanning is maar ze zijn zeeeeeeer serieus bezig. Ze zijn om 10.30 vanochtend begonnen en gaan door tot 20.00uur vanavond (3 maal raden waarom ik vandaag lang op de manege ben geweest Schijnheilig )

Ze hebben de computers met elkaar verbonden en hoor je dus de hele tijd:"wie heeft mijn schip opgeblazen?!! Ik heb raak geschoten!! Kom maar op watjes!!!" Net hebben ze zelf maar even een afkoelpauze gehouden *LOL* )

Zo ziet onze eettafel er nu uit:
Afbeelding

Echt heel serieus zijn ze:
Alex
Afbeelding

Marcel
Afbeelding

Marcel en Alex
Afbeelding

Maurice en Marcel (en de handen van Philip en Alex)
Afbeelding

Wow, ze kunnen lachen :D
Afbeelding

Maurice zorgt dat ze ook wat te eten hebben (Goulash :9 )
Afbeelding

En dit heb ik gemaakt en uitgeprint zodat ze deze dag niet vergeten :#
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-01-02 18:17, in het totaal 2 keer bewerkt

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:52

s
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:15, in het totaal 1 keer bewerkt

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:09

Hahaha!!! Ik zie je daar echt zo zitten... ik heb medelijden met je hoor!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:29

Die hoofden. Best wel bekent. Bij ons op school zijn ze dan nog net niet tegen elkaar over het netwerk aan het spelen maar iedereen lijkt wel zo geintreseerd in de lessen. Zo lang de leraar denkt dat ze aan het werk zijn(en geconcenstreerd zijn) gaat het goed. Maar op de schermen staan meestal spelletjes, films die ze mee genomen hebben of internet Schijnheilig . Ik heb een hele klas vol computer nerds. Ben d'r zelf ook wel een beetje eentje van Knipoog .
Ik zit op school gelukkig ook NOOIT te bokken Schijnheilig .

Vasco

mijn broer.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:37

Mijn broer is ook al zo erg de hele dag achter de computer maar ja hij gaat naar lanparty's van de zomer word dat 10 dagen achtereen achter de computer zitten en dan slapen ze daar in een caravan of tentje. Ik heb het hier al meegemaakt in het buurthuisje hij is al eens een nacht weggeweest en dan is het al na 1 nacht dikke wallen haha

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 22:14

nou,... mot je hier kijken,,.... 3 computerkasten, 2 monitors, swichview-kastje, kabel-kastje, 4 boxen, allerlei rekjes cd-roms.... allerlei muizen (op elke compu 2...Zou makkelijk zijn Verward ) en muismatjes, 2 toesenborden en dan nog 1 laptop...

Ohja, telefoon, joystick, losse hardeschijven, stapels diskettes....

Nou, het NERDENbureau hoekje...
Dat allemaal op 2 bureau's gestapeld! *uitgerekend!*
Nouja, me broer regeld hier alles en ik gebruik *verbruik* het! en die hebt verstand van pc's...

Wel leuk hoor, die koppen! HAHA... kei serieus!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 00:00

Cool! Ik wil meedoen Haha! In april is er weer drie dagen lang ambience Haha!. Voor meer info zie : http://www.ambience.nl

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 00:45

Lanparties rule Haha!

Of ja, het is wel leuk om een keer te doen. Doe ik ook wel eens (een keer of 3 per jaar ofzo) met een stel vrienden in Gorinchem of Breda. Erg gezellig Haha!

Meestal beginnen we op zaterdag middag rond een uur of 2, bestellen we 's avonds pizza, spelen daarna door tot een uur of 3:00, dan komt de shoarma en dan gaan we rond een uur of 7 of 8 naar bed. Volgende dag mega brak Haha!

Maar wat hebben ze vooral gespeeld?
Bij mij is Counterstrike nog steeds de absolute favoriet (misschien ook omdat dat het enige spel is waar ik quasi goed in ben (was)).

Ziet er allemaal nogal gefreaked uit tijdens zo'n avond/nacht/ochtend, allemaal mensjes met zo'n blauwe monitor waas over hun gezicht met een fles bier of cola en een koptelefoon op. En ondertussen elkaar flink uitschelden en gruwelijk gefrustreerd raken als je buurman je alweer fragt met een granaat Haha!

Ach ja, 't is erg leuk om ff je frustraties af te reageren (frustraties die ik natuurlijk niet heb Schijnheilig ).

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 00:53

ja wij gaan het binnenkort ook doen....hopen dat het geen laggy spel is want dat haat is.........coole foto;s

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 01:12

Jaaaa dat gaan wij binnenkort ook doen...maar dan Urban Terror }> Waarom weet ik nu al dat ik toch wel ga verliezen? Maar ja, dan heb ik mijn lolletje al gehad Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 01:22

Ook ik ga, als één van de weinige meiden, sinds een tijdje naar Lanparty's. Meestal in Groningen of omgeving, maar zodra ik verhuisd ben is het de bedoeling om ook bij mij thuis Lanparty's te organiseren.

Ik ben een geoefend Unreal Tournament speler, maar met Counterstrike, Half-life en Operation Flash Point begin ik me ook al te bemoeien.. Lachen

Wij beginnen meestal rond een uurtje of 10 's ochtends en gaan tot ergens vier uur 's nachts door. Binnenkort is er een Lan weekend, waar ik zeker weten van de party zal zijn. Dus heeeeeeeeel erg oefenen.

Enne, als ik verhuisd ben, komen jullie natuurlijk met jullie compie naar mij toe Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 10:30

Ze spelen volgens mij de altijd Cossacks. En tussendoor wat Midtown Madness.

Meestal gaan ze door tot een uurtje of 2 in de nacht maar aangezien het zondag was en mijn vriendje ook nog even gezellig wou zijn met mij en Marcel misschien nog door moest naar Groningen zijn ze keurig om 20.00uur gestopt.

Ik vind het wel grappig om te zien en het is ook best gezellig.
Maar aangezien ik overdag Pablo moet verzorgen en rijden doe ik niet mee want ik ga niet mijn paard door iemand anders laten doen omdat ik computerspelletjes wil spelen.

Sommigen gaan wel erg op in die spelletjes trouwens; hebben ze het over hoe reël het er uit ziet, dat de lucht net echt is enzo en dan denk ik dus: geef mij maar mijn paard, dat is allemaal echt.

Ik zit touwens zelf ook constant achter de compu. Haha! Want waar denken jullie dat ik zit te bokken en de foto's heb bewerkt Cool

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:29

Hahaha Ikken nog een paar bokkers die het nog een keer willen afspreken ? om zoiets te gaan doen.

Yoost en Spades ????

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:36

Prisca schreef:
Hahaha Ikken nog een paar bokkers die het nog een keer willen afspreken ? om zoiets te gaan doen.

Yoost en Spades ????

Hmmmm, ik zie een Bokt-goes-Lan-Party-meeting opkomen!!
Mochten we Quake gaan spelen dan doe ik mee, gaan we counterstriken dan sla ik denk ik ff over...Heb eigenlijk nooit te moeite genomen om die ook nog te gaan spelen.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 14:41

Dan moet je dat maar eens snel gaan doen Sten. want ik vrees dat Yoost en Spades dat spel al kennen. Ene misschien doet bart ook nog wel mee ??

Mhh mijn woonkamer is groot genoeg ene IK HEB EEN PAARD Tong uitsteken .

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:02

Unreal Tournament is het best!!! Tong uitsteken Ik zit nu sinds 3 weken in een clan en we spelen op clanbase.com mee met 2 competities, Capture the flag instagib international en Holland. In Nederland staan we nu iets van 20ste, internationaal 155 ofzo. Maar het gaat steeds beter, wie nog meer Unreal Tournament kan wel eens pb'en om eens een spelletje instagib te doen, of kom op mIRC (quakenet) naar channel #Ex2.

[edit]Even een plaatje toevoegen van mij met 'total ownage' zoals wij het dan noemen in een war die we gister gespeeld hebben. Tong uitsteken [/edit]

Afbeelding

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:08

Maare als we gaan Quake wil ik ook nog wel meedoen. Ben alleen niet zo goed Huilen .

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 15:59

Pris, maak je geen zorgen: aan mij is het ook niet echt besteed. Bij het paintballen heb je ook wel het spel: shoot the rabit. Dan loopt er iemand tot de tand toe bewapend door het veld, maar iedereen mag dan op die ene persoon schieten.

Wat ik wil zeggen is: ik ben goed voor de Frag-Count van anderen. Maar heb daar de grootste lol bij!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:10

JAAAAAAA kan ik ook eindelijk een keer WINNEN Tong uitsteken .

Lijkt me erg gezellig krijg nu al zin Lovers .

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 16:24

nou dan plak ik erook wat bij Lachen
Afbeelding
ik sta tweede onder snakeman die vorig jaar "de beste TFC speler van het jaar"
Dit spel heet team fortress en kun je met netwerk spelen of....internet...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:20

Misschien niet een idee om een keer in een weekend in de vakantie ergens een bokt lanparty te organiseren om een tegen andere bokkers te vechten? Der is wel een probleem dat we geen server of Hub hebben en een beschikbare ruimte maar misschien dat iemand hier iets op weet? Je kan ook naar de ambience komen in april, drie dagen lang voor ongeveer F 50,- zijn slaapvoorzieningen en alles, 1200 man. Zijn ook competities enzo. Iemand die interesse heeft kan op: http://www.ambience.nl kijken en mij eventueel pb'en hierover.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:44

Nee een server is niet moelijk die kun je van je eigen pc wel maken met het nodige matriaal....maar de hubjes dat word wel een probleem misschien van iemand lenen?

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:56

whahahahaha
melig!!!
echt de hele tafel vol computers hahaha
ziet er egt weird uit!!
Maar wel een geslaagd dagje (voor die 4 dan Tong uitsteken)
XXXangel

**Max**

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 21:34

Weet je wat pas een mooi spel is om te spelen via een netwerk/internet.
Day of Defeat, dit is net als Counter-Strike en Team Fortress een MOD voor Half-Life.

www.dayofdefeatmod.com

Day of Defeat is een WOII-spel dat heel realistisch is.