We hadden dus Riona en daar was ik natuurlijk heel erg blij mee, vooral de eerste maand (waar ik misschien net 1 weekje van heb kunnen rijden zonder dat ze onregelmatig liep) nu had ze me vorige week zooo hard geschopt, zonder reden.. en ik begon een beetje bang voor haar te worden.

sinds 2 weken was ze heel erg kreupel, en kon ik dus niet rijden. ik was bang voor haar geworden dus het ging gewoon niet meer.
we hadden gewoon geen band, pasten niet bij elkaar. ze deed de laatste tijd zo chagrijnig tegen me, niet meer leuk gewoon.
dus sinds vanmiddag is ze niet meer van mij.
ik vind t heel jammer maar het is wel beter natuurlijk.
we zijn wel al naar een pony wezen kijken vandaag. bruine ruin van 1.51 zonder papieren, 6 jaar en L1 dress. maar hij was niet echt mooi en kon niet zo echt lekker rijden.
het werd al donker en de 'bak' was heel erg nat dus ik moest op een bospad rijden. en hij was gewend daar te rijden als ontspanning dus het ging niet zo goed haha.
hij was ook ontzettend stug in de mond.
maarja die pony werd er natuurlijk gek van dat pad steeds op en neer.. dus ik reed naar achter en galopeerde een stukje, pakte hem terug in draf en stap en draaide om..... en ineens trekt ie de teugels uit mn handen en geeft ie een *bok* met zijn hoofd tussen zn voorbenen!!!

toen mochten we in d ebak rijden van een boer daar..
maar helaas was het niets.

we kijken gewoon rustig verder!