We zijn bij Manege Pesse geweest maar hier zullen we niet de rit houden. We waren niet echt enthousiast over de paarden die ze er hadden staan en ook niet over hoe ze de paarden er hadden staan.
Op de terugweg bedacht Honeybee zich ineens dat we in de buurt van Maarten's nieuwe huisje waren dus wij op goed geluk naar Benneveld gereden. Daar aangekomen wisten we niets meer dan een straatnaam, en ja, hoe kom je dan te weten waar iemand precies woont...
Daarom heeft Honeybee een vrouw gevraagd die net uit de auto stapte.
Gevraagd of ze hier bekend was.
"Nee", zei ze, "we komen ook net aanrijden"
Nou ja laat dan maar, zei Honeybee.
De vrouw vroeg nog wat we dan zochten.
"Nou," zei Honeybee "we zoeken niet iets maar een bepaald iemand"
"Als het Maarten niet is kan ik jullie niet helpen"

De moeder van Maarten dus, we stonden precies voor zijn huisje.
Even snel naar binnen geweest, erg leuk huisje! Veel houten balken en een mooie houten vloer, het was nogal vol met al die mensen binnen maar het straalt wel sfeer uit.
We zijn niet zo lang geweest maar het was erg gezellig, weer een Noorderling erbij, die moesten we natuurlijk even ontmoeten!
Karin zou 's avonds ook nog komen die liepen we dus helaas mis, maar misschien dat ze meegaan met de volgende noorderlijke boktrit.

Daarna nog op aanraden van Maarten bij paardensportcentrum Sleen geweest, ERG leuke paarden, stonden er heel goed bij, mooi glimmend, allemaal een lekkere deken op en mooie stallen.
We gaan maandag bellen wat de kosten voor de buitenritten zijn, als de prijs wat meevalt willen we heel graag daarheen.
Eigen paarden kunnen dan ook mee.
Om het gras niet voor de voeten van Honeybee en Maaike weg te maaien zal ik mijn mond houden