Gister had ik weer eens een keertje een meeting, deze keer in Ruigoord, bij Frank. We hadden afgesproken met Chrico Sandra k, Linet, Frank en ik. En dan zou kriek nog haar zoontje chinook van 3 (toch), dochter Hananne van 9 en nichtje Jade van 12/13 (toch) meenemen
Rond 9 uur sprong ik op de trein richting Ruigoord en rond half 12 werd ik van het station geplukt door Frank. We hebben even boodschappen gedaan, daarna even wat gedronken binnen en toen naar de stal gelopen (die ideaal achter het huis ligt

Toen nog even naar de stal van Sandra en Chrico gereden waar we Sandra tegenkwamen. Even meegereden naar de manege om te kijken naar de les van Cindy (de dochter van Sandra). En we hebben toen maar afgesproken dat ze om 6 uur bij Frank zouden zijn.
Toen was het wel ongeveer half 5 en zijn we Linet van het station gaan halen.. Achterin zo'n kever van 34 jaar oud is ontzettend krap kan ik je vertellen..

Toen we eindelijk weer bij Frank waren aangekomen, hebben we nog even met z'n 3' en gekletst en van onze rust genoten

En tegen alle verwachtingen in, was kriek een keertje vroeg, dus om half 6 ging de bel en kwam de rest ook binnen.
Linet en ik schoten snel de keuken in om pannenkoeken te gaan bakken. De 1e paar gingen wel goed, waren ook niet zo dik geloof ik... maar daarna ging het helemaal fout en ik snap niet dat de rest die pannenkoeken nog heeft gegeten

Dus na een tijdje kwam en san en kriek de keuken binnen en zeiden dat zij gingen bakken. Toen had ik eindelijk de tijd om een van mijn eigen baksels te eten.. nou JAKKES.. echt niet lekker

Was echt Fies
Toen nog gezellig de hele avond zitten kletsen tot half 2 ofzo

En ik heb zoo'n ontzettend goede conditie gekregen, ren de trap op en de trap af.. weg voor chinook en die rende me de hele tijd achter me aan. Ik had wel lol hoor

En frank was heel gemeen want die stuurde steeds opnieuw chinook op me af.. }> Ach.. nu heb ik tenminste wel een vriendje en volgende keer gaan we trouwen

Nou de rest mogen de anderen vertellen.. dit verhaaltje is langer geworden dan het vorige dus ik hoop dat het deze keer wel lukt om hem te plaatsen

Doei