Oppermuts Doree wil zich aan Apeldoorn laten zien!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Oppermuts Doree wil zich aan Apeldoorn laten zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 00:40

Jaja, ze wil zich nu echt gaan openbaren in Apeldoorn... Hoe? met een knalrode scooter!!! Zelfs het zadel schijnt rood te zijn.... Ik heb hem nog niet gezien, maar als ik hem ga zien doe ik m'n lenzen even uit, anders ben ik bang dat ze er uitfloepen bij het zien van zoiets 'roods'.

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 01:31

Hahahahhahahhahaaa! caroool jij bent wel banketstaaf hoor!!! Maar ik bevestig je berichtje bij deze!

dildoree is vanmiddag samen met mijn vriendlief op pad gegaan en hebben idd een scooter gevonden! Ze zijn wel lang weggeweest en ik vraag me af wat ze allemaal gedaan hebben! Haha! Haha! Haha!

Dr scootie is idd errug rood! En ja zelfs t zadel is rood! Maar een groot voordeel is dat als doree de weg op gaat zien we haar tenminste en kunnen we op tijd wegvluchten en dekking zoeken! Dus iedereen is gewaarschuwd!!!!!!!!!!!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 11:44

Nouhou gemeen zijn jullie allebei!! Voor mij wegvluchten, word er helemaal verdrietig van!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

En tja hij is errug rood, maar boeiuh het rijdt!
En volgens Steef (Jes' vriend) is en rijdt hij supergoed! Dusss...

Ach mij maakt het echt geen ruk uit wat voor kleur hij heeft. Ik had ook meer geld kunnen neertellen voor een grijze/zwarte Kymco ofzo, maar volgens Steef was deze veel beter omdat hij nog helemaal origineel was (toen was ik het kwijt, ben niet zo brommerkundig Haha! )

En Carool, wees blij dat ik er een heb! Jij zit te zeuren dat ik bij de Klock moet gaan werken, want dat vind jij gezellig en dat kan nu lekker!!

*BATS*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:39

OMG, kun je dan even de kleur van Lau-Lau in je onderschrift aanpassen? Thx! Schijnheilig

Muts! met rode scooter nog wel... je bent echt een MUTS. Clown

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 15:28

Nee niks veranderen.... kleur past wel bij Lau-Lautubbie (jammer dat je niet Po bent....)

En ikke geen MUTS!! en mijn scootie is vet mooi hahaha jullie zijn gewoon jaloers!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 17:31

neuh, niet bepaald. Ik heb een gekke Bier (naja, niet helemaal) én een Knalrooie Vossebees... Ik mis niks! }> Koe Vork

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 17:38

heeey koollie! Ik heb een zwarte kymco ook fijn hoor kunnen we samen rondcrossen Lachen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 17:56

Oh jee die doree Haha!

Weer een gevaar op de weg. Alsof er al niet meer dan genoeg idioten op de weg rijden. zucht........................... Schijnheilig

Greetz Merilyn

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:16

Nimber schreef:
heeey koollie! Ik heb een zwarte kymco ook fijn hoor kunnen we samen rondcrossen Lachen

Hey, ik dacht dat jij ALLANG aan de auto was... Soort van verwacht dat jij die auto nog wel had, want daar wil ik nog wel een keer in meeliften! Cool Gaan we Bart stalken! }>

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:27

Ik ben extra luxe! Ik heb een skattig scootieding en een nog scattiger nissan micra bakkie. en als ik een aso bui heb neem ik de grote bak van pappie mee..
Ik heb alleen geen fiets Lachen

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:39

Nimber"]
en een nog scattiger nissan micra bakkie. en als ik een aso bui heb neem ik de grote bak van pappie mee..
[/quote]
Sinds wanneer heb jij een Nissan Micra? Heb je nu een iegen auto van paps gekregen....?

[quote="Nimber schreef:
Ik heb alleen geen fiets Lachen

Tss, dat is wel heel lui hoor! Ik ga namelijk echt niet op de scoot naar de stad vanuit mijn huis (is iets van 5 minuten fietsen) Vind ik superonzin om voor zo'n klein ministukje op de scoot te gaan. Wil wel een beeetje sporty blijven... Lachen Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:54

blijf jij maar sporty hoor dan doe ik wel gewoon lui!

sinds 3 weken.. hij was eigenlijk voor mijn mammie maar ik vond 'm zo cute dat ik 'm gewoon ingepikt heb (dus mijn zooi zit er in heb er een cd speler voor gekocht en ik tank steeds)
mams heeft 'm 2 keer mogen lenen en vind het wel best als ik de benzine betaal jeaaaaaaaaaah mijn micra dus *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:03

Tsss, verwend!! Nee hoor, superrelaxed (eigenbelang Tong uitsteken ) hoeven we nooit meer op de fiets chocoboktbroodjes te gaan halen (hee, ik heb nu natuurlijk ook een eigen mooie rooie scoot! *briljant* Pling )

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:31

Doree schreef:
ik ben geen muts

heb je een foto?!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:40

Zegt mijn oog niet genoeg dan?? Mijn prachtige blauwe oogie!! (Avatar)
En ik heb foto's in mijn profiel en er zijn een heeeeeleboel erge foto's van mij geplaatst hier in KH of op ITP of bij Boktmeetings bij Oud en Nieuw....

Ik ben dit iig NIET!!
Afbeelding

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:37

niet? je lijkt er verdacht veel op.. maar zonder gekheid nou gaan we eens rondscheuren met jouw scootie! zondag al naar jip Lachen ????

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 23:28

wil je bij de Klock werken of de Klok, wat is het Doree
ben wel benieuwd, enneh ook naar die rode scooter van je, foto ????
Idee voor het foto forum, lijkt me leuk
Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 01:47

Nimber"]
maar zonder gekheid nou gaan we eens rondscheuren met jouw scootie! zondag al naar jip Lachen ????
[/quote]

Jaja, gaan we zeker eens doen! Zeg maar wanneer and we will make de buurt onveilig!!!
Wilde je trouwens naar Janneke op de scoot gaan? Hmmz, jammer had juist gehoopt met jou te kunnen meeliften!!
Maar anders gaan we zeker saampies met de scoot! Kan Anouk bij jou achterop en Renate bij mij bijvoorbeeld.... of we kunnen ze ook gewoon laten fietsen natuurlijk Haha! Tong uitsteken Extreme duivel Extreme duivel

[quote="geral schreef:
wil je bij de Klock werken of de Klok, wat is het Doree
ben wel benieuwd, enneh ook naar die rode scooter van je, foto ????
Idee voor het foto forum, lijkt me leuk Haha!

Ik wil bij de Klock gaan werken... is snekbar in Ugchelen waar carola ook werkt en ze zeurt al heel lang dat ik daar ook moet gaan werken! (ik heb nl al frietbakervaring... Cool )
En die foto komt zeker nog wel! Tuurlijk! Ben veels te trots op mijn knalrode scootie!!!!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 12:07

Dorée"]
[quote="Nimber schreef:
maar zonder gekheid nou gaan we eens rondscheuren met jouw scootie! zondag al naar jip Lachen ????

Wilde je trouwens naar Janneke op de scoot gaan? Hmmz, jammer had juist gehoopt met jou te kunnen meeliften!!
Maar anders gaan we zeker saampies met de scoot! Kan Anouk bij jou achterop en Renate bij mij bijvoorbeeld.... of we kunnen ze ook gewoon laten fietsen natuurlijk Haha! Tong uitsteken Extreme duivel Extreme duivel

[/quote]
Mag ik ook mee op mn oldtimer? Dan ga ik wel vast vooruit want die van mij gaat maar 35!!

En doree ik vind je scooter heel erg eh....apart hoor!!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door Shaienne op 08-01-02 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 12:09

gaat Reante dan?
Ik zag alleen jou en anouk op de lijst gaan.
Mijn scootie is wel extreem snel hoor! maare als ik nou bij jou achterop ga kan ik ook eens aan de zuip *LOL*
Ik moet ook altijd rijden!

Mhhhh het is wel heel koud met de scoottie helemaal naar emst...
misschien ga ik wel met de auto wacht ik jullie daar op!!!! dan zal ik zwaaien naar een rode scoot om ontopic te blijven.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 12:15

als jullie te hard gaan dan moeten jullie me maar ff duwen ofzo Haha!
ik ga sowieso op de brom, goed inpakken en dan valt het wel mee hoor.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 12:39

Oow, gaat Renate niet dan? Naja... Als jij niet met de auto gaat, mag je wel bij mij achterop! Maar dat betekent niet dat ik niet ga drinken hoor! Ik ga niet dronken op de scooter ofzo, maar ga echt dan ook wel een paar biertjes drinken!

Maar goed, als je wel met de auto gaat, mag ik wel met je meerijden, he??!! Lachen Lovers

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:49

ooooooooooow doree!!!! wat slecht zeg! als je nu aangehouden word als je gdronken hebt, dan krijg je een boete voor:

* niet verzekerde scooter
* geen brommercertificaat
* met alcohol op op de scooter

slecht hoor!
Aahhh boeje, ik drink ook altijd gewoon als ik nog moet brommeren

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 14:02

Zegguh Gerdien... nu denkt iedereen dat ik een vette crimineel ben....
Dan heb ik mijn brommer allang verzekerd! Tong uitsteken en heb ik bijna mijn brommerrijbewijs! (nog steeds stom dat je autotheorie daar niet geldig voor is!! Boos! )
En dronken rijden? Neuh, ben niet zo snel dronken...