Weer wat motivatie gekregen vandaag!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margo

Weer wat motivatie gekregen vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 15:59

Naar aanleiding van me vorige topic hierover:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=6954592&highlight=#6954592

We zijn vandaag weer met karo naar Eric geweest.

Me moeder en ik hadden er allebei eigenlijk een beetje hard hoofd in.. we zagen t eigenlijk niet meer zo zitten en wisten niet wat we er mee aan moesten aangezien de laatste tijd er weinig verbeterde aan karo d'r knie..

Dus weer op naar Eric.
Maar eigenlijk was het allemaal best positief. Ze had liep volgens hem al beter, had minder pijn en de waarden die hij in d'r knie meette waren alweer een stuk beter dan de laatste keer... en hij zei het nog een keer: ze heeft er nog harstikke veel zin in en wil eigenlijk nog lang niet dood!
En ondanks dat dat er allemaal beter uitzag hoefde dat niet meteen te betekenen dat ze beter ging lopen maar dat er in ieder geval wel weer iets gebeurt in die knie.. op het beter lopen is het dus nog even wachten..

Ze blijft nu nog even op hetzelfde.. 3 x 10 min stappen en de medicijnen..
Wel moet ze nu na 3 weken alweer terug komen ipv 5 weken.
We hadden het idee dat de laatste 2 weken er eigenlijk niks meer gebeurde in die knie en dat gaven wij aan hem aan. Vandaar dat er nu een wat kortere tijd tussen zit..

Ben eigenlijk best blij! Hij heeft niet gezegd dat t echt heel erg postief is en de goede kant op gaat want daar is het nog te vroeg voor, maar hij heeft me wel weer kunnen motiveren om het nog zeker niet op te geven..

Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen...

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:52

Margo schreef:
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen...

Dat is het zeker maar zo moeilijk hé Knipoog Maar je moet zo denken de natuur moet zijn werk doen en helaas kost dat tijd.

Maar toch positief dat Eric zo reageerde? Ik heb begrepen dat hij altijd heel eerlijk is dus....... OK dan!

xjessiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:00

Gelukkig maar dat het wat beter gaat!
Heel veel sterkte met het wachten! Ach gut
Hoop dat alles weer goed komt

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 17:03

Ja maar je bent ongeduldig he... we zijn nu al bijna 5 maanden bezig volgens mij...

ben erg blij met Eric zijn reactie dus dat geeft me weer hoop en motivatie..Lachen

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:33

super hoor,weer wat hoop dus!

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 17:40

ja wel hoop maar nog niet zoveel resultaten...
daarop is het nu dus nog wachten..