muiszje schreef:paardenfabriek, ik heb het ene paar keer gezien en ik zou er voor geen goud willen staan, niets personelijks, nietspaardvriendelijk. allemaal op het massale (geld) gericht. als je paard ertussen past a-la, maar ik ken er maar weinig.. trouwens ook lekker al die cerosine-lucht van schiphol.
Dat is heel grappig... want je verwoord precies mijn gedachten van voor ik er stond. Maar om de faciliteiten en de prijs heb ik het toch geprobeerd en daar ben ik dus echt wat blij om. Ik vind het juist wel persoonlijk en paardvriendelijk... en ik denk dat er meer paarden zijn die er tussen pssen dan jij zou denken. Ik had echt verwacht dat mijn neurootje er nooit zou kunnen wennen maar tot mijn verbazing is ze op Wennekers relaxter en zit ze beter in haar vel dan ooit te voren. Ze is socialer geworden dan ik ooit had durven dromen dat ze zou kunnen zijn. En ook mijn hengstje is van eenkennig mega watje veranderd in een stoere allemans vriend. Als je ergens een probleem mee hebt is er altijd wel iemand die wil helpen en er is ook heel veel bespreekbaar met de stalhouders, dat onpersoonlijke valt mij dus echt meer dan mee. Toen ik een keertje grieperig thuis was werd er vrijwillig 2 keer per dag door iemand met mijn paardje gewandeld... nee, ik kan eigenlijk niet klagen. En misschien is mijn reukvermogen wel aangetast doordat ik op schiphol (rijk) werk, maar de kerosine ruik ik niet.
Nog een leuk iets van de staleigenaar om aan te tonen dat het zeker niet per definitie onpersoonlijk is; mijn bf gaat zijn taalstage op stal lopen. Beetje helpen en Nederlands kletsen... goed geregeld wat ons betreft.