Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nee, dat kon ik haar niet aandoen. En met heel veel verdriet heb ik haar in laten slapen. Nu rent ze wel in de rondte en kan ze zonder pijn springen en spelen. De 6 maanden dat ze geleefd heeft, heeft ze geen pijn gehad, maar dat had niet lang meer geduurd. Ik vond het eerlijker tegenover haar dan dat ik aan m'n eigen belang dacht.
Mijn hond heeft HD heel erg in zijn heupen.. (zie hele verhaal profiel) Ik heb echt de hele dag gehuild toen ik het hoorde
Hij is pas 2!! Maar daar is dus niets meer aan te doen.. Hij kan niet geopereerd worden (geen nut) en een kunstheup is ook niks
Maar hij heeft nu elke dag medicijnen en het gaat al een stuk beter! We doen voorzichtig met hem en we spelen weer elke dag 
cloris schreef:Vreselijk... het komt idd heel veel voor bij de BD, de BD van een vriendin van mij had het ook heel erg, die is gelukkig door haar doen nog 7 jaar geworden daarmee terwijl die met 7 maanden al ingeslapen zou moeten worden volgens de d.a.
Een advies, ga wel mee, je krijgt er spijt van als je het niet doet echt waar.... het is voor jou sowieso moeilijk, makkelijker wordt het niet voor je, maar blijf bij je hond..
Heel veel sterkte
) nou is onze DA gweldig en doet hij die met alle plezier uit dus ... maar ik ga denk ik idd wel mee.kiana schreef:ik zou toch voor de operatie gaan !
Heb er veel goede dingen over gehoord.
Dijkshoorn in Zeist of Emmeloord.
Goede resultaten meegemaakt.
( als geld toch geen probleem is......)