Jaja, het nieuwe jaar is begonnen, dus het is weer tijd voor de jaarlijkse Boktpony verkiezing. Lees wat hieronder staat even rustig door, en veel plezier.
*Opgeven kan t/m maandag 17 januari 2005
* De persoon die een pony opgeeft dient eigenaar of directe verzorg(st)er te zijn van de pony. Ik mag dus niet een pony van de manege opgeven waar ik verder niks mee doe.
*Er mogen per persoon maximaal 2 pony's opgegeven worden (om het overzichtelijk te houden)
*Per pony 1 foto (Geen bewerkingen, geen collage's)
*In de aanmelding dient duidelijk de naam van de pony te staan
* elke pony kan maar 1x opgegeven worden
*berichten die niets met de aanmelding te maken hebben (owh wat een leuke pony) worden verwijderd
*tekst bij de aanmelding mag, maar hou het kort en duidelijk
*vragen of opmerkingen kunnen via PB naar mij of via TeM
Na 17 jan. wordt het opgave topic gesloten en komt er een nieuw topic met alle opgegeven pony's. Hier kan dan uit gekozen worden. *men mag niet op een pony stemmen dat door de persoon zelf is opgegeven * men dient voor de start van de verkiezing geregistreerd te zijn om te mogen stemmen * Op het moment dat er gefraudeert wordt kan de betreffende user rekenen op een ban van een maand (bijv. schaduw accounts)
*vragen of opmerkingen wederom via PB naar mij of via TeM
*ik sluit mezelf bij deze uit van deelneming
We gaan het dit jaar weer proberen eerlijk te doen, ik hoop daarvoor op jullie steun! Schroom niet om een moddie ervan op de hoogte te stellen als je ziet dat iemand niet eerlijk bezig is.
Om misverstanden te voorkopen even nog het volgende: Haflingers, fjorden, ijslanders en Tinkers worden ongeacht schoftmaat tot de pony's gerekend. Arabieren (Alleen AVS) worden ongeacht schoftmaat tot de paarden gerekend. NRPSsers worden ingedeelt naar het stamboek regelement. Alles onder de 157cm is pony, alles daarboven is paard. Quarters/paints/american appaloossa's vallen onder de paarden.
Ninla_
Geplaatst: 04-01-05 17:55
Ik geef TOBI op...
Tobi is een hele lieve maar wel ondeugende shetter... Ik doe van alles met 'm... (vhd, dressuur, springen,buitenrijden,voor de slee!) En na 4 jaar dat ik hem heb verzorgd, is hij nu van mij!
En ook geef ik NINLA op!
Ninla kwam erg slecht bij mij aan, heel dik, en ze zag er slecht uit... Nu heb ik haar lekker aan het lopen, ze is al heel wat afgevallen en ziet er al heel goed uit! Over precies een week heb ik haar een jaar!Ze is super lief, en doet alles voor je!
Coentjuh
Geplaatst: 04-01-05 17:58
COENTJUH!
Een 14-jarige schimmelruin, Arabiertje/NRPSje (v. Baccarat OX) van 1.52 m. Coentjuh heeft een erg lief karakter en z'n oortjes staan 9 van de 10 keer naar voren . Hij heeft óóit M2 gereden en ook nog western. D'r zit een hoop met pit in Coen, ik rij vanaf september 2002 'vast' op hem en het gaat steeds beter! Ben helemaal gek op hem! XXX Sandra Coentjuh!
Rivjenn
Geplaatst: 04-01-05 18:21
Hierbij wil ik graag Dustin opgeven, mijn 9-jarige NRPS ruin van 1.56 hoog. Superlief, maar ook een heel apart karakter, als je hem goed kent gaat hij voor je door het vuur!
Op Arzu is een welshXshet merrie, van nu 15 jaartjes jong
meer foto`s in mijn profiel
Laatst bijgewerkt door Monster op 04-01-05 18:35, in het totaal 3 keer bewerkt
Bojangles
Geplaatst: 04-01-05 18:34
Hierbij geef ik onze gekke pony INDIAN SUMMER op!
INDY is een 3½ Jarige Pintaloosa-merrie, en 1.41m hoog. INDY is gek, lief, gestoord, maar erg braaf!
pubelia
Geplaatst: 04-01-05 18:37
Dit is pubelia een tinker merrie van 9 jaar(is geschat) Ze is zeer voorwaards, maar luisterd goed naar alle hulpen. ze zal nooit echt weg springen als ze schrikt, maar hoog uit een stapje opzij. bij jongeren kinderen kan je duidelijk zien dat ze er extra voor zichtig voor is. Ze heeft al ooit een veulen gehad die wjerbo heet. Ze kan van alles een beetje, springen, dressuur en lekker door de bossen. Ze heeft een 2 de premie gehaalt.
meer foto's kijk in mn profiel!
Joesjuh
Geplaatst: 04-01-05 18:39
Misty geef ik bij deze op.
Ze is een lieve maar hele domme haflinger Ik verzorg haar nu al meer dan een jaar. De eigenaar hier op bokt is Faniek.
Ze is nu drachtig van Nobleman en heeft al een veulen van Notaris. Waarom boktpaard? Omdat - Ze lief is - Niet al te slim is - Grappig is - Een wolliebollie is
En gewoon een super leuke haflinger is.
Rivjenn
Geplaatst: 04-01-05 18:41
ook wil ik Rivjenn opgeven. Hem heb ik ruim 3 jaar gehad. Rivjenn is inmiddels een 8-jarige Fjordenruin van 1.40 hoog.
Suzy
Geplaatst: 04-01-05 18:41
Bij deze geeft ik MARCO op :
Waarom ?Omdat: -Hij het makkelijkste te voeren paard is (eet alles) -Hij me altijd begroet met een luid gehinnik -Hij een moederloos veulentje was -Hij niet in paniek raakt, zelfs als hij zich achterstevoren in de trailer is gaan zitten, vastzit in de omheining of in een gigantische drukte staat. -Hij geen stap verkeerd zet op een buitenrit en ik hem aan iedereen kan toevertrouwen -Hij jarenlang met geweldige jeuk de zomer moet doorkomen(zomereczeem) -Hij altijd naar je toekomt (weliswaar meestal niet om dezelfde reden als dat ik kom ) -Hij me goed laat merken of ik iets goed doe met rijden (briesje) of niet (bok) -Hij superslim is in het verzinnen truukjes om zijn zin te krijgen( om je bij dood te lachen ) -Hij altijd zijn oortje naar voren heeft -Hij nooit vals reageert -Hij me altijd goed laten merken als hem iets niet bevalt ( bijv.hinniken als het water op is) -(Meestal) zijn best doet met dressuurrijden. - Hij kortom een superhaf is
EngeltjeS
Geplaatst: 04-01-05 18:42
2e kandidaat, een prachtige en drachtige shetland merrie van 3 jaar jong. Pukkie! Ze krijgt in april dr eerste veulen en is door mij en een mede verzorgster ingereden, loopt op het moment ook lange lijnen en ze kan vrijheids dresuur. (op een strobaal staan, voet/buigen )waarom ik haar zo leuk enzo vind, omdat ze echt een shet is, die zich ook kan gedragen als een andalusier, kwa gangen en lopen. en ze heeft elke dag weer een verrassing voor je, om jou vrolijk te maken. meer foto's? mn profiel zit er vol mee!
Dat was mijn aanmelding
Faniek
Geplaatst: 04-01-05 18:46
Bij deze geef ik ook op:
Nikita: Waarom: Gewoon omdat het een fijn paardje is. Zo heeft elk paard wel voor en tegens. Voor iedereen is een ander paard leuk. En voor beschrijving van haar staat in mijn profiel als je er wel geintresseerd in bent.
Fabiola: Waarom: Gewoon omdat het een fijn paardje is. Zo heeft elk paard wel voor en tegens. Voor iedereen is een ander paard leuk. En voor beschrijving van haar staat in mijn profiel als je er wel geintresseerd in bent.
DE RECHTER! [/b]
Fredt
Geplaatst: 04-01-05 18:49
Nancy Het is een goudeerlijke Haflinger merrie, die ontzettend graag voor je wilt werken. Ze kan nog wel eens heet worden, maar ze is absoluut te vertrouwen.
Sean Het is een 7 jarige Tinker van het type Scudder (vrij zeldzaam dus). Het is een echte knuffel, die soms nog wel een beetje lomp kan zijn.
dobbel
Geplaatst: 04-01-05 18:52
dan bij deze ook mijn tinker. Hij heet Lonan is een hengst van 4,5 jaar waar we 15 januarie mee naar de keuring gaan. Hij is goed in meerdere dingen. Kan erg goed springen en heeft er ook lol in en ook dressur gaat hem zeer goed af. We doen af en toe een beetje vd en dat lukt ook wel maar ik ben er zelf niet zo handig in. We hebben hem nog niet aangespannen maar ook hier voor zie ik geen problemen
Margon
Geplaatst: 04-01-05 18:52
Ik geef hierbij op: barney
barney is een 17-jarige ruin... die de energie nog heeft van een jonge pony! Een heeel veelzuidige arabieren ruin!
Nieke
Geplaatst: 04-01-05 18:53
Dit is mijn eerste kandidaat voor de verkiezing:
Poker van de Vlierbeek papierloos, maar met een beetje Arabisch bloed schofthoogte:1m49
Waarom geef ik Poker op: - Het is eigenlijk een beetje een sukkelpaard (eczeem, spier en rugproblemen) maar ik heb het tot hiertoe nooit over mijn hart gekregen hem terug te verkopen - Hij is onmisbaar voor Brubeck - Hij is best slim (krijgt draden open) - Hij verdient hier wel een plaatsje
olga
Geplaatst: 04-01-05 18:54
Olga;
5 jarige NRPS merrie van 1.50. Super lief en super eigenwijs!
Idioteque
Geplaatst: 04-01-05 18:55
Melody Is een 6 jarige welsh-k merrie. (Vita Nova's Hanassie x Oakley (c) Bubbling on) Ze is lief en eerlijk,maar wel met een eigen willetje
Leoni_
Geplaatst: 04-01-05 19:04
Sheronit
11 jarige nrps Merrie van 1,49 hoog
Ik geef Sheronit op om te kijken hoe hoog ze eindigt ben er wel benieuwd naar
_Danoontje_
Geplaatst: 04-01-05 19:25
Pluk is een shet van 3.5 jaar.. Ze is nog niet zolang geleden beleerd..
Brit
Geplaatst: 04-01-05 19:39
Hierbij geef ik op:
Ormanda een welsh van 18 jaar
Ashley een welsh van 1.32m 10 jaar
cracker
Geplaatst: 04-01-05 19:58
Ik geef op mijn 8-jarige verzorgpony: Mayandour (v. Whinny Jackson) NRPS onder 157 Hij moet je even leren kennen maar is dan heel lief en een fantastische pony met humor.
[edit: Typo]
Laatst bijgewerkt door cracker op 04-01-05 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Dribbelkont
Geplaatst: 04-01-05 20:03
Naam pony:Astrix leeftijd: 6 jaar Naam eigenaar:Marian Wierstra
Ik heb hem september 2003 gekocht en was toen western en licht aangereden . Heeft niet bepaalt een leuke tijd gehad voordat ik hem kocht want had al vele eigenaren gehad die hem dan bijvoorbeeld na 2 weken weer weg deden.Maar ik ben erg blij met hem!
deze foto was onze tweede ondelinge wedstrijd. nu starten we binnenkort officeel
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 04-01-05 20:51, in het totaal 3 keer bewerkt
Flip
Geplaatst: 04-01-05 20:05
wanda[color=#][/color]
wanda is een nrps pony van 20 jaartjes oud. iedereen kan er op rijden (zelfs het kindje van de eigenares dat 3 jaar oud is) alleen als er een gevorderde ruiter op zit heeft ze ineens heel veel energie over en gaat ze lekker door de bak crossen maar hoe langer ik haar rijd hoe braver ze word, als ze je vertrouwd doet ze alles voor je. Ze is mijn verzorgpony en ik zou het een leuke verassing vinden voor de eigenares als ze boktpony word omdat ze heel veel van Wanda houdt en haar nooit meer weg doet .
spoekie
Geplaatst: 04-01-05 20:09
Hierbij geef ik op:
Evelien! Evelien is een 15-jarige shetlander van ong. 1 mtr. hoog. Evelien is verschrikkelijk braaf en makkelijk. Zeker als ze je vertrouwt dan gaat ze door vuur voor je. Als jij voorop loopt volgt ze altijd en overal! Er rijden ook af en toe kinderen op en de eerste keer springen los met iemand erop was met een meisje van 9. En Evelien deed het perfect! Ze is hoefbevangen geweest en anderhalf jaar geleden wilden de eigenaren haar bijna laten inslapen. Zelfs toen ze stijf was en pijn had, probeerde ze nog alles zo goed en braaf mogelijk te doen!
Als 2e:
Saluut (stamboeknaam: Staluut). Saluut is een 18-jarige haflingerruin. Hij is 159,7 cm hoog en breed. Echt een ouderwets type. Het duurt lang voordat hij een beetje respect voor je heeft. Je kunt veel met hem doen (er werd geregeld met halster en halstertouw op gereden en gesprongen) maar af en toe moet hij even laten zien hoe eigenwijs hij is en probeert hij te bokken o.i.d. Hij is hartstikke dol op Evelien. En stiekem heeft hij toch mijn hart gestolen