Het verhaal (geschreven door Nadine en Monique):
http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=24559
Rinmond.nl
(Sharmila van Bokt met haar tinker Sjimmie hebben een zeer nare ervaring achter de rug.. dit is gister gebeurt
Sharmila ging dus idd op een buiten rit, al snel kwam de man die haar van haar paard aftrokm bam erg pijnlijk op de grond knalde! Geef je mobiel schreeuwde de man! En bedriegde haar met een mes! Sjimmie volgde zijn instinkt en zag dat zijn vrouwtje in gevaar was en zeer kwetsbaar, ging op de man af en heeft gesteigert en geschopt! Ging toen boven Sharmilla staan(Sharmilla lag tussen zijn benen op de grond) Sjimmie beschermde zijn vrouwtje..De man riep nog ik steek je paard dood, maar Sjimmie was te beschermend te te hefftig de man heeft het opgegeven en is weg gerend, Sharmila durfde niks meer en is dood stil blijven liggen tussen de benen van Sjimmie tot er hulp kwam een man met een auto kwam aan rijden die dacht dat Sharmilla gevallen was. Heeft Sharmilla terug naar stal geholpen.
Hij is dus ook heel bijzonder Die sjimmie toch..
Ten tweede vind ik het vreselijk zeg dat je tegewoordig van je paard getrokken wordt voor je mobieltje onder bereiging van een mes, waar gaan we heen zeg in deze wereld.
Moet je straks een pistool op zak hebben op je buiten rit naast de hoevenkrabber? of een peperspray
Ik wens uiteraard Sharmilla onwijs veel sterkte, niet alleen met haar Rug die ze erg gebleseerd heeft, maar ook vooral op het geestelijke vlak...
Mensen dit is toch echt bizar!!
Dit verhaal is van Sharmila op Bokt..
Ik weet niet of ze het goed vind dat ik dit neer heb gezet.. maar dit is meer een waarschuwing voor ieder!!!!
Dit is dus ECHT GEBEURT!!
Sterkte meis!!!!
Je kan kiezen waar je wilt rijden... Een buitenritje over het strand of door de buurt waar Sjimmie staat. Het ritje zal ongeveer 2 uur duren.
Sjimmie is heel braaf en betrouwbaar. Absoluut niet sloom en lekker pittig.
foto's van Sir Sjimmie the 42nd:

http://img124.exs.cx/img124/5135/Sharmi ... 1104-3.jpg

Bieden maar! VOOR AZIE!!!