31/1-24u: Lay-outs/ HTML-hulp voor je site

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

31/1-24u: Lay-outs/ HTML-hulp voor je site

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:36

Ik kan hulp geven bij het maken van een site, of zelf een lay-out maken voor iemand. Met of zonder frames; keuze is aan U.
Of dit nou via FTP of hosts op internet zoals geocities/ angelfire gebeurd, beide is mogelijk. Alleen op expage.com zijn frames niet mogelijk, maar daar kan ik toch ook wel helpen met een leuke lay-out zonder frames, die op zowel kleine als grote schermresoluties mooi is.

Enkele voorbeelden:
http://paardencopy.kerf.nl (Wel wat drukke layout)
http://www.verzorgpaarden.nl (wat rustiger; meer in 1 kleur ook)

Maar er is veel meer mogelijk, als er al een bepaalde layout in gedachte is kan ik ook helpen bij het uitwerken van deze uiteraard!
Verder wil ik helpen met codes in de HTML/ problemen bij HTML. Of gewoon kleine vragen over HTML etc. wil ik beantwoorden.

Voor de kosten: Gewoon bieden, er is niet een bepaalde limiet aan layouts die ik (als er al animo voor is) zou willen maken. Aanbod geldt tot 31 januari!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:54

Ik kan trouwens ook achtergronden voor al-bestaande sites maken, of logo's etc!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:08

*sorry dat dit zo'n gespam wordt maar ik kom steeds met nieuwe ideeën terwijl ik maar een uur kan wijzigen

Ook op kinderlines (...daar heb je eigenlijk niet echt hulp bij nodig, maar als je vragen hebt ofzo misschien) of op groups, op eccentrix, echt overal wil ik helpen met het maken van een site en lay-out, gewoon bieden maar!
Ook wil ik helpen met bijv. alleen design/ passende kleuren uitzoeken etc!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:33

Niemand een lay-out?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:35

*steekt vinger op*
Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen, vandaar dat ik eigenlijk wil beginnen met een vraagje.
Een vriend van mij heeft een eigen schildersbedrijfje (eenmanszaak).
Hij had het er laatst over dat hij wel een eigen website zou willen hebben.
Het gaat dan om een eenvoudige site, met wat foto's (referenties, zodat klanten zijn werk kunnen zien) en wat info (adres, offerte aanvragen, dat soort dingetjes).
Zou jij dit kunnen ?
Zo ja, dan wil ik graag een bod doen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:47

Dat moet wel lukken denk ik, lijkt me ook leuk om te doen!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:01

Dat zou hartstikke leuk zijn !
Vreemde vraag: is dat veel werk ? Knipoog
De teksten en foto's worden natuurlijk aangeleverd.
Ik vraag het even omdat ik geen idee heb hoeveel werk het is, en zodoende geen idee heb wat een redelijk bod is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:28

Dat hangt natuurlijk van het aant. teksten/foto's etc af, en in hoeverre er al ideeën zijn over de lay-out (als ik bijv. zelf de kleuren, compositie etc er nog bij moet verzinnen duurt het langer dan waarneer iemand al een idee heeft) Maar reken maar voor een gewone lay-out op een uur of drie, vier misschien. Het hangt natuurlijk af wat er allemaal op moet komen te staan, maar als ik het zo hoor dan zou ik het binnen 3 uur (als ik natuurlijk achter elkaar doorwerk etc.) wel af moeten hebben!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:45

Aha, bedankt voor de info !
Ik zal alvast een openingsbod doen: 20 euro !

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:52

25 euro. We hebben al een bestaande site www.boschzicht.nl
Maar wil graag de achtergronden anders en alles wat overzichtelijker.
Ik weet niet of jij dat kunt doen? Ik kan via een gebruikersnaam en wachtwoord naar de bewerkpagina.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:03

Dat kan ik ook wel doen hoor, zolang ik maar wat informatie krijg over hoe de achtergronden er ong. uit zouden moeten komen zien (bijv. dezelfde kleuren als het menu'tje in het linkerframe) dan kan ik daar gewoon mee helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:49

(Nog even voor de duidelijkheid: Ik bied dus geen eigen domeinnaam/ hosting aan, maar gewoon een leuke/prof. lay-out in de HTML of hulp met HTML)
(evt. is geocities een gratis host maar wel met pop-ups e.d. erbij. Er is natuurlijk wel een HTML-code om daarvanaf te komen, maar ik heb geen idee of 'Geocities' het zo leuk vindt als ze erachter komen dat die gebruikt wordt)

Maargoed beide boden kunnen dus gewoon, maar dit leek me heel even voor de duidelijkheid erbij Bloos

Anoniem

Re: 31/1-24u: Lay-outs/ HTML-hulp voor je site

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 00:21

*schopje*

Vork

Oscar
Forumcoördinator

Re: 31/1-24u: Lay-outs/ HTML-hulp voor je site

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 15:37

Met het bod van 25 euro is Joeylover de winnaar van deze veiling, gefeliciteerd !

Graag de betaling aan Pauline overmaken en onderling verdere afspraken maken.