Geen paardje meer...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zilla

Geen paardje meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 11:28

Huilen Ik loop er eigenlijk al heeel lang omheen te draaien en met tegenzin naar de paardjes te gaan en gisteren heb ik dan toch besloten te stoppen met mn verzorgponys en eigen shetje.

Piedro (dat shetje) had ik gelukkig samen met mn vriendin dus hij hoeft niet verkocht te worden en ik kan nog zo vaak ik wil langskomen, ook bij mn verzorgponys.

Eigenlijk snap ik het gewoon niet... toen we hem kregen was ik helemaal dol op dat beesie (echt nog zo'n pennymeisjes) en we hebben heel wat met die kleine donder meegemaakt, maar ondanks dat ik altijd heb geroepen dat ik hem nooooooit weg zou doen, begon ik het steeds minder leuk te vinden bij de paardjes. Verdrietig

Het is niet goed mezelf nog langer voor de gek te houden en daarmee mn stalgenootjes... Natuurlijk heb ik het er wel heel moeilijk mee en zijn er gister aardig wat traantjes voorbij gekomen, maar ik denk dat het toch beter voor me is. Zo heb ik wat meer tijd voor andere dingen en als ik ze heel erg mis kan ik toch nog langskomen.

Piedrolover, heel veel plezier met Piedro!
Ik hoop dat ik altijd welkom blijf en nog wel vaak mee mag komen.
Je belt me maar als je het financieel niet red of als je op vakantie gaat, want dan ben ik er hoor! Knipoog

Nou, dat was het dan.... einde paardjes Verdrietig

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:30

aah wel jammer....
maar t is wel eerlijk tegen over je zelf, en je paarden(vrienden)

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:35

Misschien een goede beslissing voor je als je er zo over denkt.
En je kunt nog altijd weer met paarden beginnen.
Succes.

LoveTarkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:48

Ja,,het is beter dat je het gewoon eerlijk zegt dan dat je er met tegenzin heen gaat toch ! En je bent overal nog welkom heb je gezegd dus is het vast geen probleem als je je toch ooit nog eens bedenkt Haha! Veel succes ermee ! Het gaat je lukken Haha!

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:41

Ik vind het heel goed van je dat je dit hebt besloten..
Ik vind het echt heel jammer, maar je gaat toch nog best wel eens mee??
Je kunt zo vaak als je wilt komen en ik houd je natuurlijk op de hoogte over hoe het met ze gaat Knipoog
Kusje

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:03

Tja lastig.. Iig voor het paard waarschijnlijk beter!
Succes ermee

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:14

Fijn dat je altijd bij hem langs kunt blijven gaan. Ook al is het het beste voor beide het blijft toch altijd moeilijk knopen door hakken.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:17

denk dat we allemaal wel zo,n dip hebben of hebben gehad. Teminste ik wel. Maar het begon toch weer te kribbelen, het is toch een virus die nooit meer uit je lijf gaat. Maar wel lekker dat je steeds nog even langs kunt gaan.

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:39

dapper dat je deze beslissing genomen hebt. En super dat je nog kunt gaan kijken hoe het met hem is.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:43

Die beslissing heb ik een jaar geleden ook genomen.
Stoppen met het verzorgen en rijden, ben nog een tot mei blijven rijden, heb toen een ongeluk gehad en toen had ik het helemaal gehad.
Het bevalt me eigenlijk wel goed zo zonder paarden om me heen.

Toch vind ik het nog wel heel leuk om verhalen te lezen/horen over paarden op bokt ofzo.

Misschien begin je over een tijdje wel weer, maar voorlopig is het vast lekker even zonder paarden.

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 18:20

Ik denk dat het idd toch wel beter is....
Tuurlijk blijft het paardenvirus kriebelen, maar ik rij ook nog op een manege dus het is niet zo dat ik helemaal geen paardjes meer zie!
Lange tijd heb ik gedacht dat het gewoon een ´dipje´was, maar eigenlijk bleef ik gewoon steeds denken van: *zucht* moet ik weer naar die paardjes terwijl ik dit en dit en dit had kunnen doen....

Hopelijk krijg ik er geen spijt van
Het voelt toch wel raar, zo paard-loos Scheve mond