Ik heb twee haflingers en wil voor het goede doel een van deze paardjes beschikbaar stellen voor een super buitenrit!We maken er dan met zijn tweeen een hele leuke rit van Dus bieden maar!!groetjes anke
Wil je ook wel komen halen in maastricht, maar er ligt inderdaad ook een station in de buurt, daar kan ik je ook komen afhalen
Tot hoelang loopt deze veiling ? (D/m-u: )Handig voor anderen om te weten.Tot eind deze maand is natuurlijk ook goed
Queengekje schreef:Geulle is eens iets wat redelijk in de buurt ligt! Mag ik ook meedoen ?Van mij wel.Biedt maar mee.
Helluupp!!! Ik vind niemand wat mij wil brengen!Bij Deze Ben ik Dan Ook Verplicht Mijn Bod In Te Trekken
Geulle ligt naast maastricht.... Station bunde moet je dan hebben dan haal ik je daar wel af Een station verder...
Queengekje... is het niet met de trein of de bus te doen?Waar in belgie woon je dan??Kom op mensen dit is voor azie!!!
Queengekje schreef:Helluupp!!! Ik vind niemand wat mij wil brengen!Bij Deze Ben ik Dan Ook Verplicht Mijn Bod In Te Trekken Queengekje, het is heel makkelijk met de trein te bereiken, alsjeblieft, het is voor Azie!