Ik bied:
- Een groot aantal fotos (het aantal kan verschillen, maar ik probeer er zoveel mogelijk te schieten, zodat er altijd wel een aantal mooie tussen zitten

- Deze fotos krijg je in orginele grootte toegestuurd op een cdtje (Fotos zijn 2304x1536)
De fotos worden gemaakt met een kodak dx6490.
Ik ben wel afhankelijk van het openbaar vervoer, dus het is wel handig als ik op een station kan worden opgehaald

Ik wil echter niet té lang reizen, vandaar dat ik het liefst in ZuidHolland blijf. Ik denk dat ik 1,5 uur reizen (vanuit Alphen aan den Rijn) op een max stel.
Afspraak is weersafhankelijk, bij donker of somber weer zullen de fotos minder worden, en krijgt mijn camera wat moeite om goede scherpe bewegings fotos te maken... Het kan dus eigenlijk enkel door gaan bij mooi weer (beetje bewolkt mag wel, als het maar licht genoeg is, dan krijg je het mooiste resultaat).
Binnen fotos maken doe ik liever niet, ik zelf vind het werken met flits lastig en een stuk minder mooi, aangezien ik daar nog niet echt de ervaring mee heb...
Het is voor mij allemaal nog een oefening, zal heel hard mijn best doen

Veel meer voorbeeld fotos zijn te vinden op: http://groups.msn.com/ingridfotosite
Bieden tot 15 januari 22.00 uur.