Hoe weet je of je paard gelukkig is ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snoopy_love

Hoe weet je of je paard gelukkig is ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 18:28

heey
misschien een beetje rare vraag maarja Tong uitsteken
Hoe weet je of je paard wel gelukkig bij je is ?
Dat vraag ik me wel eens af.

Grx faja

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:36

als ie een beetje speelt is bij een paardje die ik kent en vaak kom!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:37

als ze er gezond uit zien en ook alles in de gaten houden. tenminste bij die van mij dan.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:38

omdat hij dit elke dag in mn oor verteld................jeetje hoog pennygehalte hoor

carow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:51

Mij is altijd verteld als een dier glimt zit die lekker in zijn vel, en is het gelukkig.

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:01

nou bij mijn paardje zie ik het gewoon duidelijk. Hij straalt gewoon en hij ziet er super gelukkig uit. Ijn vacht glimt en hij vind het heerlijk om te spelen en lekker te werken. Hij geeft me kusjes in me nek en blaast in mijn gezicht. Als ik hem lekker poets dan zie ik het echt dat hij het fijn hefet. Tens;lotte krijgt hij elke dag veel lekkers. En als een paardje dan nog niet gelukkig is !!!!!! DAN WEET IK HET NIET MEER HOOR. WIE VOLGT???? :d:d:d:d

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:05

EN OH JA HIJ HINNIKT ELKE DAG HEEL HARD ALS IK AANKOM Knipoog

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:09

bij mij wel ik ben de enige die aan beauty mag komen Haha!
als we in de wei zijn doen we tikkertje
ze hinnikt als ik aankom
als ik beauty roep komt ze
ze glimt
-..................

genoeg om op te noemen dus Haha!

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 19:13

mango schreef:
omdat hij dit elke dag in mn oor verteld................jeetje hoog pennygehalte hoor

Tss... Het is maar een vraag hoor. Boos!
Als je geen normaal antwoord kan geven reageer dan ook niet

Andere mensen hier bedankt voor jullie reacties !! Haha!

Grx faja

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:15

ik zie het ook wel bij men paardje,een duidelijk voorbeeld is als ze mag vertrekken in de cross. we staan in de startbox en ze beginnen af te tellen. als ze de biep hoort van de 5 seconden begint ze even zot te doen Haha! en als ik haar dan maar een beetje vrijheid geef de oortjes naar voor en hup weg zijn we Tong uitsteken
ook als ze komt knuffelen en oortjes naar voor zet en likjes geeft en me volgt en hinnikt (zingt Tong uitsteken ),...

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:21

ik vind dit geen hoog penny gehalte.
waarom mag je jezelf niet afvragen of je paard wel gelukkig bij je is? Ik zou me eerder zorgen maken over de mensen die zichzelf NIET afvragen of hun paard wel gelukkig is. Dan krijg ik toch serieus het idee dat het je of helemaal niks uitmaakt of je paard gelukkig is ( lees: je geeft gewoon niks om je paard) of je wil het niet weten ( omdat het te kwetsend voor jezelf is).
dus ik zou zeggen: denk er eens over na!
Mij is verteld dat een paard dat glimt gezond is, en volgens mij zit er verschil in gezond zijn en gelukkig zijn.
Ik heb soms wel het gevoel dat een paard gelukkig is of niet...

en wat betreft mijn reactie: ik ben het nu wel zat dat er steeds vaker op normale vragen gereageerd word dat het een penny achtige vraag is.
Ik vind dit een goede, normale vraag, en volgens mij zijn er ook mensen die hier een goed en normaal antwoord op kunnen geven Lachen

anja88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:24

Als jij je dat uberhaupt af moet vragen zal je paardje wel erg ongelukkig zijn hoor Schijnheilig

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 19:25

Een tijdje geleden stond snoopy alleen in de bak want ik was even weg om iets te halen toen ik terug kwam begon ze keihard te hinniken.

Ze komt altijd naar me toe in de wei als ik haar roep en glimt ook wel.
Ze wil alleen nooit echt knuffelen maar wel spelen.
En als ik haar wil longeren doet ze echt onwijs vervelend maar komt dit gewoon omdat ze het niet leuk vind. ??

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 19:27

Laatst bijgewerkt door snoopy_love op 30-12-04 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 19:28

vamp schreef:
waarom mag je jezelf niet afvragen of je paard wel gelukkig bij je is? Ik zou me eerder zorgen maken over de mensen die zichzelf NIET afvragen of hun paard wel gelukkig is. Dan krijg ik toch serieus het idee dat het je of helemaal niks uitmaakt of je paard gelukkig is ( lees: je geeft gewoon niks om je paard) of je wil het niet weten ( omdat het te kwetsend voor jezelf is).
dus ik zou zeggen: denk er eens over na!
Mij is verteld dat een paard dat glimt gezond is, en volgens mij zit er verschil in gezond zijn en gelukkig zijn.
Ik heb soms wel het gevoel dat een paard gelukkig is of niet...

en wat betreft mijn reactie: ik ben het nu wel zat dat er steeds vaker op normale vragen gereageerd word dat het een penny achtige vraag is.
Ik vind dit een goede, normale vraag, en volgens mij zijn er ook mensen die hier een goed en normaal antwoord op kunnen geven Lachen

Bedankt Knipoog
Laatst bijgewerkt door snoopy_love op 30-12-04 20:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:34

vamp schreef:

Geheel mee eens! En met de rest van je bericht trouwens ook. Lachen