A La Flech Rijden met Pinky & Fellow!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

A La Flech Rijden met Pinky & Fellow!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 20:21

Op dit moment zijn we hard bezig met trainen voor onze "Show". Volgende week komen de eigenaren van Marjon, Senna en Kaya (mijn aanstaande pony's) kijken op stal en moeten we ons natuurlijk zo goed mogenlijk presenteren OK dan!
Er staat een spectaculaire ( Clown ) show op het programma met oa A La Flech, Vrijheidsdressuur, Lange lijnen + springen, Voltigeren/tricken, Springen zonder zadel en een Pas de deux. Uietaard gaat hier heel wat oefenen aan vooraf en zaterdag was de training A La Flech aan de beurt.

Kim (Fellow's bijrijdster) had dit nog nooit gedaan. Pink & Fell wel een keertje maar andersom (Fellow was toen nog niet onder het zadel).

Helaas was ik mijn camera vergeten (ik had niet verwacht dat het al zo goed zou gaan, eerder dat ik om de minuut Pinky uit de andere kant van de bak moest plukken Tong uitsteken) maar toevallig kwamen mijn ouders even kijken en hebben die enkele foto's gemaakt van het begin.

Later ging het nog veeeeeeeel beter. Voltes, afwenden, gebroken lijnen, zelf enkele pasjes middendraf en wijken met Fellow.
Kim, je deed het fantastisch meid!

Oke, genoeg gezeverd; hieronder de foto's! Hopelijk snel meer van dit geweldige Trio OK dan! *LOL*

Afbeelding
Eerst even Langteugelen...
En dan aan het werk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hopelijk snel beter/mooiere foto's!
Maar dit is voor mij al genoeg om trots op te zijn, toch? Lovers

Zie ook:
[ITP] Hengst Fellow als Barbie Paard >IdentiteitsCrisis!
&
[ITP] PRACHTIGE Foto's van Pink & Fell in winter stijl!!
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 27-12-04 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:23

Gaaf!!
Echt geweldig hoe jij (en je verzorgmeisjes) met je ponnie's bezig bent Lachen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:28

jeetje wat leuk, ik vind je welshjes toch o zo gaaf dit is erg leuk. idd hoe sjonnies zegt gewelidig hoe jullie wezig zijn met de ponys

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:32

Het ziet er echt leuk uit, en het blijven van die leuke pony'tjes !
Maar is dat nou erg moelijk? Ik bedoel, draait de voorste zich niet steeds om, en hoe hou je die aan het lopen?

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 20:44

Shetfan schreef:
Het ziet er echt leuk uit, en het blijven van die leuke pony'tjes !
Maar is dat nou erg moelijk? Ik bedoel, draait de voorste zich niet steeds om, en hoe hou je die aan het lopen?

Klopt shetfan, zoals het op de foto's lijkt loopt het 'op rolletjes' helaas valt het in de praktijk echt niet mee.
Er kan heel veel 'fout' gaan namelijk.
Kim heeft 2 verschillende 'sturen' in haar hand, zowel de leidsels van Pinky als de teugels van Fellow.
Pinky moet makkelijk reageren op de hulpen omdat ze de 2 teugels tegelijk moet bewegen. Fellow stuurt ze voornamelijk op beenhulpen.
Doordat Pink voor de wagen beleerd is en ook netjes loopt aan de lange lijnen draait Pinky niet zo snel om. Wel moeilijk is om ze tegelijk aan te laten draven, halt houden, afwenden enz. Deze 2 hebben ook nog eens een heel verschillend loopje, dus dat maakt het ook nog iets moeilijker.
Maar het is gewoon een kwestie van proberen en een 2e persoon erbij hebben om evt de leidsels over te pakken. Maar ik vond dat dit trio het enorm goed deed voor hun eerste keer!!!

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:49

wat een leuke foto´s
vind het er leuk uitzien hoor

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:50

Ziet er goed uit OK dan! Jammer dat ik er niet bij was want dit had ik best wel willen zien Boos!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:57

Ziet er netjes uit zeg! Fijn dat het uiteindelijk zo goed ging. Ze zullen je show vast erg leuk vinden Haha! Vergeet je digi niet!! Knipoog

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:12

wouw stoer, heb dit wel eens geprobeert timo voor (heel braaf) laila achter en ze was toch aan het klieren, stilstaan, timo ruk in zijn mond, ik zijn kont bijten, afijn even verteld dat dat niet mocht ging het goed smeert ze hem ineen, maar er zet nog een teugel van timo, nouja jammer voor timo dus, hij erachteraan braverd! ik ga het binnenkort proberen met timo en dan janneke ervoor, timo past zich wel aan aan het tempo, hij kan heeeeeeel langzaam Tong uitsteken

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:36

Echt superleuke pony's heb je! ik heb altijd erg veel bewondering voor jou, je pony's en de verzorgmeisjes hoe jullie te werk gaan. Ziet er netjes uit.
En de pony's werken op de foto's al goed mee Het zijn natuurlijk de goede momenten maar toch...
Heel veel succes volgende week!

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:45

Ziet er heel goed uit hoor!
En ook ik vind het super hoe jij en je verzorgmeisjes altijd met ze bezig zijn!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 21:46

iwayalover schreef:
Echt superleuke pony's heb je! ik heb altijd erg veel bewondering voor jou, je pony's en de verzorgmeisjes hoe jullie te werk gaan. Ziet er netjes uit.
En de pony's werken op de foto's al goed mee Het zijn natuurlijk de goede momenten maar toch...
Heel veel succes volgende week!

Dit zijn alle foto's die ik heb en van de eerste rondjes. Enkel de pikdonkere foto (tegen het licht in genomen) heb ik weggelaten!
Dus niets perfecte momenten dit keer *LOL* (normaal selecteer ik wel hoor, normaal maak ik er ook veel meer, maar deze zijn door mijn ouders gemaakt die eventjes langs kwamen Lachen ).

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:55

wauw nou je het op foto,s ziet heb je er een betere voorstelling van, je zei al dat het zo goed ging en idd ziet er picco bello uit hoor

jou go kim Go jij! Go jij! en pink en fell natuurlijk

ben zeer benieuwd naar de show, maar dat zal wel een topper worden met die twee meiden en de superpony,s OK dan!

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:10

Ziet er al goed uit joh.
Lijkt me idd wel moeilijk zo, moeten de ponys ook goed op elkaar zijn ingespeeld en erg goed naar alle hulpen luisteren ja.
Knap hoor.....
Suc6 nog met de show!!!!
Groetjes!!!

sterretje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:34

T lijkt me echt best moeilijk, maar ik vind t er heel knap uitzien! Succes met de show!! Lachen

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:48

wat een leuke pony's! Het ziet er heel knap uit, echt mooi!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:51

Knap hoor dat je verzorgstertje en je pony's dit kunnen!

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:53

waha!
de max!
Haha!

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 08:45

Leuk man!!! Vind het echt leuk dat het zo goed gaat
Fellow is super goed onder het zadel... toppi OK dan!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 08:52

Ik vind het er heel leuk uit zien OK dan! . Als ik deze foto's zie, krijg ik zin om het zelf ook eens te proberen.
Met de show zou ik dat dekje er bij Pinky niet onder doen. Misschien kan je het dan vervangen door iets wat onder het schoftje past?

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 09:04

Leuke foto's!
Mooie pony's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:27

Gaaf! Het zijn echt geweldige pony'tjes Lovers.

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:32

leuke paardjes Haha!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:00

haha, leuk!!
je kan ook ALLES met die paardjes doen he Haha!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:15

ziet er leuk uit hor