En omdat het met springen wat minder gaat had ik al mijn hoop op de dressuur gevestigd. Het losrijden ging lekker. En in de ring......
Het ging best lekker. Ja B afwenden X halthouden, daar gaan we het niet over hebben Hij wilde niet stilstaan Nog een stapje, nog een stapje, en toen werd ik boos. Trok hem een keer hard terug(oeghhhh wat een halthouden). Nou ja ik kreeg er nog een 5 voor Ik trok hem gewoon ordinair aan zn bek 2* nog wel

Nou ja dat was het enigste. Voor de rest was het een goeie proef met een aantal mooi stukjes(galop, gebroken lijnen, middenstap, halthouden(op X naar C dan)) Wel mibnder dan vorige keer dat ik 172 kreeg. Maar niet super veel slechter

155 punten!! Ik was verbaasd en viel bijna steil achterover. Echt waar. Niet eens een winstpunt!!! Iemand voor mij had een bezem ingeslikt en kreeg nog 158!!! Echt waar....160 had het minstens moeten zijn. 165 misstond ook niet bij mijn proef

Nu sta ik dus gewoon 11de voor de selectie. We weten nog niet hoeveel er door mogen. Maar ik sowieso al niet

Laten we maar zeggen: Dressuur is een Jury sport