Bij Marijke (Hunter87) geweest (friezen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Bij Marijke (Hunter87) geweest (friezen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 20:58

Ik ben vandaag bij hunter87 (Marijke) haar verzorgpaarden geweest en heb mijn fototoestel meegenomen. Ik heb ook nog even op Hunter gestapt, maar die foto's staan op haar fototoestel waar ik de rest van de foto's mee heb gemaakt. (zij zet ze geloof ik nog op HAW want daar zitten ook de actiefoto's bij)

Ze zijn ietwat vaag, helaas, dit komt omdat mijn fototoestel het midden op de dag te donker vond en ging flitsen. Hij maakt normaal best goede foto's, maar als hij gaat flitsen niet, er zit nml een knakenflits op. Rolleyes Die heb ik dus uitgezet, maar daardoor worden de foto's dan altijd wat wazig, als de flits uitstaat terwijl ie eigenlijk wel moet flitsen qua licht. Nou ja hier komen ze!

Afbeelding
Hunter was zo lief om even haar oortjes naar voren te doen toen ze nog vast stond! OK dan!

Afbeelding
Zo zag het er dus uit met flits...

Afbeelding
En tja, deze vond ik dan een stuk duidelijker. (zonder flits, erg ironisch, degene met flits vond ik te donker... )

Afbeelding
Met Marijke erop losstappen...

Afbeelding
Het uber-schattige veulentje van Hunter moest haar lieve hoofdje even bij de bakrand begeven... Haha!

Afbeelding
Dit is wel een lieve foto. Lachen

Afbeelding
Wat is dat daar??

Afbeelding
Meike met Freule, de supercoole spikkeltjesfries! Haha! (nee, niet in het stamboek opgenomen maar wel 100 % fries, daar is al in bijna elk topic van Marijke al gepraat over geweest dus als je er meer over wil weten pb hunter87 maar even.)

Afbeelding
Yke moest ook nog even op de foto! (jammer dat hij was afgekapt, eerst was ze te ver weg en toen ze dichtbij was was ik net te laat met foto maken...)

En dan nog wat rijfoto's van Marijke, allemaal in stap want zoals ik al zei ben ik daarna op haar digi overgestapt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:03

Hallotjes , leuke foto's.
En het dekje staat hartstikke mooi Knipoog..

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:04

heey!! whaha wat een lome fries!!! sorry ma ik mag me eigen verzorgpaardje best wel een beetje erg uitlachen toch?? verder is ze heel cute hoor!! maarjah altijd raar om haar zo te zien.. maarjah het gaat de laatste tijd niet zo lekker met rijden, wat is er hou ik liever voor me... iris dankje voor de fotos!! die van het halthouden is echt cool!!! (L) tot zondag!!

WAZAA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:28

woow vet lief *LOL*
vooral die kleine *LOL*
echt super OK dan!
en ik vind de foto niet wazig hoor somige een klein beetje maar dat maakt niet uit vind ik. Clown

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:58

WAZAA schreef:
woow vet lief *LOL*
vooral die kleine *LOL*
echt super OK dan!
en ik vind de foto niet wazig hoor somige een klein beetje maar dat maakt niet uit vind ik. Clown

Misschien ben ik gewoon verwend omdat mijn digi normaal wel mooie foto's maakt... Bloos

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:16

wat een leukert Lachen

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 12:50

erg gave foto's hoor
ondanks de slechte kwaliteit
ziet het er best goed uit
hunter is een mooierd
de eerste foto Lovers
en freule ik blijf haar erg gaaf vinden

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 12:59

Leuke foto's jammer dat het rijden niet zo lekker gaat marije.
Les je ook met deze.
Je houding is op deze foto's ook wat minder dan op de apeldoornse op ligt dat aan mij?

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:42

Nimber schreef:
Leuke foto's jammer dat het rijden niet zo lekker gaat marije.
Les je ook met deze.
Je houding is op deze foto's ook wat minder dan op de apeldoornse op ligt dat aan mij?

hey kim,
tja nix aan te doen dat het rijden ff niet zo lekker gaat. nou me houding is altijd al heel slecht geweest maar de laatste tijd is het echt slecht jah dat klopt.
net voor de apeldoornse kreeg ik een andere instructrice en zij let dus totaal niet op me houding!! Boos! het gaat haar er alleen maar om dat hunter mooi na beneden loopt. wat dus niet mijn bedoeling is. van haar 4e tot haar 9e ong. heeft ze lekker met dr koppie omhoog mogen lopen en nu moet ze dus na beneden van haar en tja ik merk aan haar dat ze het rijden niet meer leuk vind. ik les dus wel met haar maar de enigste aanwijzing die ik altijd krijg (rijden in een groepje van 3 maar ze kletst meer met de mensen die rond de bak staan of is aan het roken dan dat ze echt les geeft) is dat ik haar na beneden moet houden. als hunter lekker los is loopt ze in stap ook wel mooi aan de teugel hoor maar in draf not... maarjah dat is ook nog onwennigheid om het maar zo te zeggen. maajah we moeten even flink doorzetten en miss dat het over een poosje wel wat beter gaat.
groetjes marijke

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 22:16

Ik vind het al knap genoeg dat je met die lanceringskracht in draf kan lichtrijden, Marijke... Schijnheilig En ik vond doorzitten op Röskur al vervelend genoeg..... Rolleyes

Ohja, ik wil nog wel een keer langskomen hoor om je paardjes te fotograveren! Meike staat nu al mooi op de foto, dusse ik wil nog wel wat foto's van haar vooral maken! Knipoog (als het wat lichter weer is...)

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:01

hey iris,
je komt maar langs!! moet het wel ff goed weer zijn he... uuhm miss zondag na je wedstrijd?? kleine kans dat er dan ook nog sneeuw ligt...Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:04

Leuke foto's.. Haha! Leuke paardjes.. Haha!